Brouwer broeder Willem "s etiketten van ONK bieren

Gestart door broeder, 23-05-2014 15:20 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

broeder

Hoi,


Ik heb drie bieren ingezonden voor het ONK 2014
aangezien ze (ONK)-gecodeerd zijn en niet mijn naam er op staat,
kan ik wel alvast de bijbehorende etiketten publiceren











Het tweede etiket is van een geheel nieuw brouwsel van mij, dus ook nieuw etiket.
De eerste en derde had ik al eens eerder gebrouwen (de data op deze moet nog veranderd worden)


Groet,
broeder Willem

broeder

Hoi,
Inmiddels zijn de uitslagen bekend van het ONK.
Mijn Porter-Robust in de categorie D een 21e plaats,
De Sancti Sixti cat.D 6 de plek
En de Gooisch Alex cat.C op plaats 7
Al met al dus: best tevreden


Groet,
Broeder Willem

Adbrouwt

Citaat van: broeder op 25-05-2014  10:38 uHoi,
Inmiddels zijn de uitslagen bekend van het ONK.
Mijn Porter-Robust in de categorie D een 21e plaats,
De Sancti Sixti cat.D 6 de plek
En de Gooisch Alex cat.C op plaats 7
Al met al dus: best tevreden
Ik heb ooit eens de porter robust van je geproefd en dat was een top biertje maar wat schets mijn verbazing de etiketten zijn zelfs nog mooier geworden. Alle drie zijn weer top. Vooral het oude mannetje bij de richting bordjes in belgie is natuurlijk weergaloos. Ben blij dat er weer een serie gepost is door je. Was je gisteren ook op het ONK?
 :elifant: :dansen: :hoera: :elifant: :dansen: :hoera:

broeder

Citaat van: Adbrouwt op 25-05-2014  17:17 uVooral het oude mannetje bij de richting bordjes in BelgiĆ« is natuurlijk weergaloos.
Was je gisteren ook op het ONK?
Hoi Ad,


Ja, ik was gisteren ook in Wijlre, prima georganiseerd trouwens.
Vorig jaar was ik weer eens in Westvleteren en heb dat richtingsbord genomen.
De achtergrond daarvan was vreselijk dus heb ik een andere foto van dezelfde omgeving daarachter gemonteerd.
De oude man is een hele oude opname van een Cistercienzer (Trappist) monnik, dus die mocht ook op het etiket komen.
Dus lekker stoeien in Photoshop.
Volgens mij heb ik jou het recept van de Porter-Robust een keer gemaild. Heb je deze nog gebrouwen?

Groet,
Broeder Willem

Adbrouwt

Citaat van: broeder op 25-05-2014  19:49 uVolgens mij heb ik jou het recept van de Porter-Robust een keer gemaild. Heb je deze nog gebrouwen?
Jazeker, en het was een lekker biertje geworden. Helaas zoals altijd met lekker bier is hij alweer op. :huilen:
Tja hieronder mijn poging voor een etiket en dan zie ik die van jou weer voorbij komen. Dan is het alsof ik als een kleuter bezig geweest ben.  ;D


broeder

Citaat van: Adbrouwt op 25-05-2014  21:03 uDan is het alsof ik als een kleuter bezig geweest ben.
Ach...
Ik ben iets groter gegroeid.
En het heeft ook wel iets mijn vak te maken.
Heb je mij wel eens muziek horen maken? Daar ben ik weer een superklein miniscuul zaadcelletje in. :groots:

Groet,
Broeder Willem

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.