Etiket probeersel

Gestart door mr.chelsea, 20-05-2014 22:21 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

hans_nwk

Citaat van: mr.chelsea op 24-05-2014  20:06 uHallo,

De woorden "blond" en "het andere bier.." zijn wel het zelfde lettertype alleen verschillend uitgerekt.Experiment heb ik expres door de lijnen gezet. Beetje speels zeg maar. Als ik ooit een eigen recept heb ontwikkeld dan verdwijnt experiment en bedenk ik iets anders haha!! Maar bedankt voor je complimenten! Trouwens op een gegeven moment wordt je gek van dat ontwerpen, was al drie maanden aan het prutsen. Nu vind het wel goed!
Vanavond mijn eerste biertje openen, hopelijk smaakt hij goed. Groeten!  :biersmile:
Als hij zo goed smaakt als het etiket is kun je het experiment al weghalen!

mr.chelsea

Hallo Oxhead,

Ik heb de flessen van type Westmalle vichy bruin. (33cl van Brouwmarkt, 38 ct per stuk). En dan nog de goudkleurige
kroonkurken erbij besteld. Vond het wel een mooi model.
Bier smaakte zeer goed gisteren hans_nwk. Bovenverwachting, maar ja het is niet mijn eigen recept... ;D

mr.chelsea

Het tweede bouwsel! Ik begin mij wel af te vragen waarom ik alleen de gist noem als ik het heb over de smaak. De mout en de hop zorgen toch ook voor een bepaalde smaak  ::) Zo had ik het bij mijn eerste ook al gedaan. (zit mezelf nu al tegen te spreken  ;D) Hij zit nog niet op de fles dus ik kan me nog bedenken...


DanielK

Mooi etiket. Jammer dat ik zoiets niet kan :-(. ik moet het doen met de gratis sjablonen van beer labelizer.  :huilen:

Roelof

Ziet er inderdaad mooi uit.  Wat voor programma heb je gebruikt?

Wolter

Citaat van: Roelof op 17-08-2014  11:38 uZiet er inderdaad mooi uit.  Wat voor programma heb je gebruikt?

Ben ik ook benieuwd naar.

Mooi etiket overigens.


Drents Hopbier

Citaat van: mr.chelsea op 10-08-2014  11:01 uZo had ik het bij mijn eerste ook al gedaan. (zit mezelf nu al tegen te spreken.   Hij zit nog niet op de fles dus ik kan me nog bedenken...


Volgens het etiket zit ie al op de fles. Leuk informatief etiket.

HHopbier

mr.chelsea

Hallo brouwers,

Sorry voor de late reactie, druk druk. Maar dit etiket is dus gemaakt in tekenprogramma Solid Works. Hij zit nog niet op de fles, dit moet voor aankomend weekend nog gebeuren want dan mag ik het eerste flesje openen, hij moet nog uitgeprint worden. En nou zit ik met lege inktpatronen en met het idee om een nieuwe printer te kopen...
Trouwens een etiket ontwerpen viel mij ook niet mee, ik heb er ook wel tien de prullenbak in zien gaan  :huilen: De een was nog drukker dan de ander, tot ineens dit eruit rolde en dacht, niks meer aan doen! Gewoon blijven proberen of iemand die goed kan fotoshoppen of tekenen enkele ideeën aanreiken, dan kom je er ook wel! Groeten!

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.