Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Voorstellen  (gelezen 4069 keer)

bier4all

• Gast
Voorstellen
« Gepost op: 02-06-2005 16:17 u »
Hoi,

Ik ben net nieuw hier en heb veel gelezen en dankbare tips gezien. Heb erg impulsief de spullen gekocht en ben vandaag begonnen met brouwen, eigenlijk ik ben nu nog steeds bezig.

Een naam heb ik er al voor:
Kievit "impulsief".

Ik laat wel weten hoe het verlopen is.

Willem

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de onderstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline MO

• Beheerder
  • Super lid
  • Land: nl
    • Muifelbrouwerij
Re: Voorstellen
« Reactie #1 Gepost op: 02-06-2005 16:32 u »
als je dat leuk vindt - wij vinden dat zeker - kun je je recept in de afdeling recepten plaatsen. Zeker weten dat dat discussie oplevert. En discussies zijn voor iedereen leerzaam. Ben je begonnen met mout, moutpoeder of blik gehopte moutsiroop? Hoeveel liter ga je brouwen? Wat voor een installatie heb je?

Offline Johannes

• Super lid
  • Land: nl
    • De Brouwketel
Re: Voorstellen
« Reactie #2 Gepost op: 02-06-2005 23:34 u »
De discussie over Willems recept kan nu  hier plaatsvinden.

Tags: