Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Cool tap van Heineken. Omgebouwd voor gebruik alle fusten en koolzuurflessen  (gelezen 6971 keer)

Offline kleine Minstreel

• Super lid
  • Land: nl
  • Gedenk gisteren, droom van morgen en leef vandaag
Ik wil mijn Cooltapje wel verkopen omdat ik nu 2 x 2 vaste kranen heb gekocht. De tap is geschikt gemaakt voor gebruik van normale Koolzuur manometer aansluiting en elke gewenste tap kop. Ik wil er 225,- euro voor hebben. ook heb ik nog een ,5 kg statiegeld flesje.

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Online Oscar

• Beheerder BrouwVisie
  • Super lid
  • BrouwVisie, brewvision, brauVision...
    • De Bier Brouwer
Cool ding met je eigen logo!  Die zul je er wel af moeten halen als je die verkoopt! Hoe heb je dst gedaan... met dat logo'tje  ? :)

Wel zeer scherp geprijsd voor die tap. :duimop:

Offline koffie

• Super lid
  • Wat in het vat zit, verzuurt wel zeker!
Is deze nog te koop?

Offline Hoppenbrouwers

• Peels Bierbrouwersgilde
  • Super lid
  • Übung macht den Meister
    • Peels Bierbrouwersgilde
Is dit een droogkoeler?

Online Oscar

• Beheerder BrouwVisie
  • Super lid
  • BrouwVisie, brewvision, brauVision...
    • De Bier Brouwer

Offline carlos01

• Eerste berichten geplaatst
  • *
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
Ik heb ook de zelfde cooltap 10 kun je mij helpen met de uitleg hoe ik deze kan ombouwen om ook met een losse koolzuurfles te kunnen werken 
B.V.D.  carlos 01

Offline cow

• Vol lid
  • Menne Brouwerij
    • Menne Brouwerij
Op de tapkop zitten twee aansluitingen: een voor het bier en een voor de koolzuur.
Oftewel, bier blijft via koeler lopen, maar koolzuur gas wordt aangepast.
Gasfles in koeler loskoppelen, op de tapkop koolzuurleiding loshalen en een andere koolzuurleiding aansluiten die naar een drukregelaar gaat (op de nieuwe gasfles).
Druk instellen (gasfles open), en tappen maar!

Tags: