Voorstellen: Rein-eken

Gestart door Reineken, 20-04-2014 22:01 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Reineken

Na diverse keren hier een hoop info te hebben gelezen nu maar ook geregistreerd.
Ik ben Rein, 47 jaar oud uit Dieren Gelderland. Sinds begin dit jaar bezig met blikbrouwen. Na 4 geslaagde bieren en veel lof van vrienden en collega's wil ik een nieuwe uitdaging aangaan door met mout te gaan brouwen. Maar ik twijfel nog over de hardware.
Vorige week al op bezoek geweest bij het brouwgilde De Roode toren in Zutphen en zojuist ook daar als lid aangemeld.
Ik heb inmiddels een amber- en een witbier gebrouwen en een Grand cru. Vanochtend ging 20 liter export stout op de fles.
Samen met 2 goede vrienden zijn wij de A.C.D. Brouwerij Dieren. De 2 vrienden zijn, euh, flessenleverancier en euh... testteam.... Degene die het zware werk doet ben ik.

A.C.D staat voor anti-climaxologische dienst, een begrip uit onze roadtrips die we samen met de motor maken. Da's meteen de andere grote hobby. Het huismerk van de A.C.D. brouwerij is Reineken. Tsja, daar vraag je om....  :biersmile:

Ik hoop hier veel informatie en kennis te vergaren, alsmede veel plezier te beleven aan het brouwen van bier en alles wat daar bij komt kijken.

RobinB

Welkom!

Ik zie dat jullie net een C te kort komen, maar er zijn ergere dingen in het leven! ;)
:brouwen:

Hoppenbrouwers

Citaat van: RobinB op 21-04-2014  00:01 uWelkom!

Ik zie dat jullie net een C te kort komen, maar er zijn ergere dingen in het leven! ;)
:brouwen:
Hopelijk vormen je bieren in ieder geval geen anti-climax.
Welkom :biersmile:

meindert.m

Welkom en veel brouw plezier

Freddie

Ha die Rein,

Welkom bij de club. Er is hier een schat aan kennis en goede recepten te vinden. En je zit bij een goed gilde. Wij (Monique en Fred) waren daar vorige week ook voor het eerst. Veel brouwplezier!
 

Op de Fles

Welkom en veel succes met de brouwsels!
Dat ze maar goed mogen smaken  :proost:

gr. John

Reineken

Dank voor het warme welkom. En Fred: één van die 2 (de 1e?) vond ik erg goed gelukt!

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.