Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Voorstellen  (gelezen 1203 keer)

Offline Hubertusbier

• Boven 10 berichten
  • *
  • Land: nl
  • Vakmanschap is meesterschap
Voorstellen
« Gepost op: 23-04-2014 23:40 u »
Goeden avond
Vandaag mij geregistreerd. Afgelopen week een startsetje gekocht.
Ben begonnen met het brouwen vanuit een blik. Jaren geleden heb ik enkele wijnen gebrouwen. Ben eigenlijk een echte bierliefhebber.

Voordat ik meer apparatuur ga aanschaffen zou ik het leuk vinden om bij een ander in de keuken te mogen kijken. Graag wil ik geadviseerd worden. Het wiel hoef ik niet opnieuw uit te vinden.
Mijn bedoeling is om een plan te maken en daarna geleidelijk meer spullen aan te schaffen/bouwen.

Ik woon in de woonplaats waar voorheen ook de Grolsch bierbrouwerij gevestigd was "Groenlo" dit ligt in de Achterhoek.
Het boek "Verander water in bier" heb ik al in mijn bezit.

Als er iemand hier in de buurt zijn keuken wil openstellen hoor ik het graag.
Mesdagjes

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de onderstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Oscar

• Beheerder BrouwVisie
  • Super lid
  • BrouwVisie, brewvision, brauVision...
    • De Bier Brouwer
Re: Voorstellen
« Reactie #1 Gepost op: 23-04-2014 23:50 u »
Als Hengelo niet te ver is... : http://www.twents-bierbrouwersgilde.nl/  ( http://www.twents-bierbrouwersgilde.nl/activiteiten/gildeavonden/ )

:brouwen: Kun je vast wel met iemand wat afspreken en ontmoet je meteen een heleboel amateurbrouwers (mij ook)   :brouwen:

En bekijk  dit eens   :brouwen:

Offline Sint Maarten

• ABV De Bierkaai
  • Vol lid
  • Leven in de brouwerij! www.debierkaai.net
« Reactie #2 Gepost op: 24-04-2014 11:12 u »
Welkom Mesdagjes. Veel plezier met je nieuwe hobby!

Offline Hubertusbier

• Boven 10 berichten
  • *
  • Vakmanschap is meesterschap
« Reactie #3 Gepost op: 24-04-2014 19:59 u »
Bedankt voor jullie reactie. ik hoop hier meer reacties te krijgen

Tags: