Algemeen > Algemeen

Speciaalbierwinkel Bodegraven

<< < (2/3) > >>

Koen S:
Prachtig dat iemand met liefde voor bier zoiets kan opzetten.  :duimop:

ray81:

Vandaag naar de winkel geweest. Hierboven mijn opbrengst. Hele aardige man, die me goed geholpen heeft en echt passie heeft voor het brouwen. Zeker een aanrader om eens naartoe te gaan, want hij heeft echt heel veel. En bovendien is het een minuut of 3 lopen naar het brouwcafé van de Molen.

Let trouwens wel op als je gaat: de komende vakantieperiode is hij alleen op vrij- en zaterdag open. Dat staat niet op z'n site...

Johan_vL:
Mooie collectie, dacht dat ik al een heel repertoire had geproefd, maar hier staan toch weer onbekende exemplaren bij ;-)

ray81:

--- Citaat van: Johan_vL op 20-07-2018  21:24 u ---Mooie collectie, dacht dat ik al een heel repertoire had geproefd, maar hier staan toch weer onbekende exemplaren bij ;-)

--- Einde van citaat ---

Ik heb me laten adviseren, een paar kende ik alleen van naam en de rest helemaal niet :-).

Fractus:
Helaas gaat Jan Kraan met pensioen, en moet de winkel helaas sluiten :( Er is een actie gestart om de winkel te behouden, er wordt gezocht naar een nieuwe eigenaar: https://www.facebook.com/hollandcraftbeer/posts/3707154032706136

--- Citaat van: Facebook ---Na jarenlange trouwe dienst als bierverkoper van Nederlands bier, gaat Jan Kraan uit Bodegraven met pensioen. Toen we dit nieuws hoorden, waren we het gelijk met zijn allen eens... Bodegraven kan niet zonder bierwinkel! Met dat idee bundelen we nu de krachten, om samen de perfecte vervanging te vinden voor Jan. Ben of ken jij een echte bierheld(in?). Tag hem/haar hier of vul gelijk het formulier in!
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfvlBtMmdsZGC_ixrpeAE8sH5KBxVVmhlGt7NIJ7i0mIeHftg/viewform?fbclid=IwAR0SFAP9GiFyxM0vUgGtizndfBC-zT6h_jVBeiYRYSBVYpPu2LuBstMCmdo

--- Einde van citaat ---

Misschien leuk voor een enthousiaste hobbybrouwer in de regio?

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie