Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Aangenaam  (gelezen 1941 keer)

Offline habon

• Eerste berichten geplaatst
  • *
Aangenaam
« Gepost op: 11-03-2014 13:41 u »
Hallo beste mensen, ik wil mij even voorstellen. Ik ben Hans Bongaerts amateurbrouwer sinds 1992, maar de laatste 8 jaar helemaal niet meer.
Ik ben Nederlands Limburger en woon sinds 14 jaar in de Belgische Ardennen. Ik heb sinds kort een brumas 2.0 gekocht en ben flink aan het brouwen geslagen.
Sinds 2009 hebben mijn vrouw en ik een restaurant aan de watervallen van Coo.(www.le-baron.be)
Mijn lievelings bier is de Leffe brun en heb het nooit voor mekaar gekregen dit bier na te brouwen. Wij zijn van plan in juni dit jaar een kleine brouwerij te beginnen
met als doel een bier te brouwen dat heel erg lijkt op de Leffe brun maar,  omdat ik niet wil pasteuriseren en zonder chemische bijvoegingen (zoals INBEV) krijgen we toch een ander bier.
Ik ben niet van plan om het bier te bottelen , dus alleen direkt vauit de lagertank.
Nu is dan de vraag, zijn er mensen die een goed recept hebben voor de Leffe brun en eventueel met mij samen dit willen brouwen.

Groeten,

Hans

Hans

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Puck

• Senior lid
  • Land: nl
Re: aangenaam
« Reactie #1 Gepost op: 11-03-2014 23:55 u »