Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Hallo iedereen  (gelezen 4061 keer)

Bussel

• Gast
Hallo iedereen
« Gepost op: 22-05-2005 07:50 u »
Hallo iedereen,

Ik ben net begonnen met deze nieuwe hobby. Ooit heb ik ┤n keer een kant-en-klaar pakketje gebrouwen, maar dat is al weer een tijdje geleden. Nu heb ik serieus Úchte brouwspullen aangeschaft. In de aanloop naar mijn eerste eigen biertje hoop ik op dit forum de broodnodige kennis en tips op te doen.

Groeten,

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de onderstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Jacques

• Hoofdbeheerder
  • Super lid
  • Land: nl
  • Brouw ze, roer ze en Proost!
    • Hobbybrouwen.nl
Re: Hallo iedereen
« Reactie #1 Gepost op: 22-05-2005 10:00 u »
Welkom Bussel,

Je zult zien dat je veel meer kunt sturen als je met mout werkt. De kunst is de juiste weg op te sturen. Gelukkig zijn hier begeleiders te vinden en kun je de bewegwijzering van de zoekfunctie van het forum gebruiken.
Veel plezier op het forum.

Waar woon je trouwens, wat is je gezinsituatie, heb je nog andere hobby's. Allemaal leuk om weten.
In je bankrekening zijn we niet ge´ntresseerd maar iets meer over de persoon Bussel mag wel. (Hoeft niet, want op dit forum hoef je maar heel weinig behalve genieten!)

Tags: