Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.
Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com
Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.
haha en?? waanzinnig lekker biertje ??
Ik ga van de week denk ik eens de douanetelefoon bellen .
Als er aankomende zomer weer naar Zweden gaan, gaat erg echt weer eigenbrouw mee. Speciaal afgevuld in PET-flessen.
In Zweden hebben ze dan wel geen Euro, ze zijn wel lid van de EU.Het is dus toegestaan een paar kratjes bier mee te nemen.
En dan print je op Herma 4386 gewoon het coca cola of sprite logo uit?
Snap ik niet. Het gaat toch om dezelfde bieren: bieren die door hobbybrouwers thuis gebrouwen worden. Wie de wedstrijd organiseert is niet relevant.
Daar denkt de sterke arm van de wetgever wellicht anders over. Daar ging het me om.
Daar staat alleen het batchnummer op van het brouwsel
Ik zou niet snel een bier in een petfles stoppen, maar dit ziet er toch leuk uit.Chapeau.
Ik zou niet weten waarom. Het gaat om bier dat thuis gebrouwen wordt en niet om de organisator van de wedstrijd. Iets anders wordt het als op een wedstrijd zelfgebrouwen bieren worden verkocht.