Pomp gezocht

Gestart door luftie, 19-01-2014 21:08 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

luftie

Ik wil ook zelf een flessenwasserij maken, heeft er iemand nog een pomp over of te koop?

mickey

Citaat van: luftie op 19-01-2014  21:08 uIk wil ook zelf een flessenwasserij maken, heeft er iemand nog een pomp over of te koop?

Marktplaats !

Superbeun

Citaat van: luftie op 19-01-2014  21:08 uIk wil ook zelf een flessenwasserij maken, heeft er iemand nog een pomp over of te koop?
Je hebt een PM.

Erik Deelissen

Je kunt ook een pomp uit een oude vaatwasser slopen, kan tegen minimaal 65 graden celcius en heeft genoeg opbrengst, het is maar een idee.

luftie

Citaat van: Superbeun op 20-01-2014  19:03 uJe hebt een PM.

Nope, niets gezien

Superbeun

Citaat van: luftie op 20-01-2014  23:40 uNope, niets gezien
Waarschijnlijk iets fout gegaan, nogmaals gestuurd.

LRFokken

Citaat van: Erik Deelissen op 20-01-2014  20:02 uJe kunt ook een pomp uit een oude vaatwasser slopen, kan tegen minimaal 65 graden celcius en heeft genoeg opbrengst, het is maar een idee.

Dus onder de 65 graden gaat ie kapot?  :proost:

mickey

Citaat van: Superbeun op 21-01-2014  08:39 uWaarschijnlijk iets fout gegaan, nogmaals gestuurd.

U heeft gisteren die mail naar mij gestuurd,ik begreep het al niet. Dit heeft u naar mij gestuurd.


Hoi Mickey,

Ik zag deze op marktplaats, misschien is het wat voor je.

Groet,

Patric

luftie

Haha, nou ondertussen heb ik bijna een pomp gekocht,  maar ben op zoek naar een adresje voor wat goedkoper pvc

thijs

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.