Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.
Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com
Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.
Je hebt al bijna een maand geleden besteld! Hebben ze een reden opgegeven?
Dat hij op is en dat de nieuwe voorraad nog moet komen via container over zee.Ik ga mijn bestelling maar cancellen denk ik ze hebben ook al 2x belooft terug te koppelen wanneer hij er dan wel ongeveer zou zijn maar dat is ook nog niet gebeurd.
Pfff... Nu staat hij ineens op: “niet op voorraad” terwijl vanochtend en gisteren (en de dagen ervoor) er wel gewoon zou zijn. Ik gok dat ik hem ook niet zomaar binnen ga krijgen.
Dat hij op is en dat de nieuwe voorraad nog moet komen via container over zee.Ik ga mijn bestelling maar cancellen denk ik ze hebben ook al 2x beloofd terug te koppelen wanneer hij er dan wel ongeveer zou zijn maar dat is ook nog niet gebeurd.
Je kan beter in de telefoon klimmen, pennen hebben ze daar niet. Gisteren nog gebeld en er is mij verzekerd dat als iets niet op voorraad is ze altijd direct bellen of mailen. Denk dat ze mijn telefoon nummer en email adres niet uit mijn accountgegevens krijgen. Bestelling cancellen lukt ze ook niet, is ook niet op voorraad denk ik.Ik geef ze nog 1 dag en dan ga ik mijn geld terugvorderen via PayPal
24 flessen versie, order is inmiddels terugbetaald.
Zo te zien passen steinies niet op deze flessenspoeler?Heeft iemand daar ervaring mee?
Steinies passen makkelijk, er staat een filmpje op mijn Facebook!
Ik heb het filmpje bekeken en....Helemaal waar, Steinies passen er op, ik had niet aan de 12 kanaals versie gedacht.Op de kleinere versie passen ze goed.
En hoe bevalt de fastwasher?
Wil ik ook wel weten, daarnaast hoe gaat dat met de metalen schroefjes als je NAOH gaat gebruiken?