Zelfbouw flessenwasser

Gestart door Superbeun, 11-01-2014 15:41 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Cruz12

Ik heb 24 flessen model dik tevreden over schilt me erg gedoe met flessen schoonmaken

Pimmels

Ik heb hem net voor hun verhuizing besteld en kwam 4 dagen later binnen.
Ik spoel nu 5 kratjes in een kwartier!!
Heb er alleen wel een schakelaar bij gekocht.
Steeds de stekker eruit is niet handig!

henkie

Heb hem 14 dagen geleden besteld. Schijnbaar zit hij nog in een verhuiswagen. >:(

Superbeun


[/quote]
Ook te koop op Amazon UK, €93 incl. verzendkosten.


lier

Citaat van: Mark0411 op 19-07-2019  13:33 uJe hebt al bijna een maand geleden besteld! Hebben ze een reden opgegeven?

Dat hij op is en dat de nieuwe voorraad nog moet komen via container over zee.

Ik ga mijn bestelling maar cancellen denk ik ze hebben ook al 2x beloofd terug te koppelen wanneer hij er dan wel ongeveer zou zijn maar dat is ook nog niet gebeurd.

Mark0411

Citaat van: lier op 19-07-2019  23:35 uDat hij op is en dat de nieuwe voorraad nog moet komen via container over zee.

Ik ga mijn bestelling maar cancellen denk ik ze hebben ook al 2x belooft terug te koppelen wanneer hij er dan wel ongeveer zou zijn maar dat is ook nog niet gebeurd.
Pfff... Nu staat hij ineens op: "niet op voorraad" terwijl vanochtend en gisteren (en de dagen ervoor) er wel gewoon zou zijn. Ik gok dat ik hem ook niet zomaar binnen ga krijgen.

hansHalberstadt

Citaat van: Mark0411 op 20-07-2019  01:50 uPfff... Nu staat hij ineens op: "niet op voorraad" terwijl vanochtend en gisteren (en de dagen ervoor) er wel gewoon zou zijn. Ik gok dat ik hem ook niet zomaar binnen ga krijgen.
Waarschijnlijk via de winkel uitverkocht en nu pas de site up to date gemaakt. Goed voorbeeld van wat al eerder gemeld was. Hopelijk is dat probleem nu opgelost met internet voorraad op andere plek dan de winkel. 

Mark0411

Citaat van: lier op 19-07-2019  23:35 uDat hij op is en dat de nieuwe voorraad nog moet komen via container over zee.

Ik ga mijn bestelling maar cancellen denk ik ze hebben ook al 2x beloofd terug te koppelen wanneer hij er dan wel ongeveer zou zijn maar dat is ook nog niet gebeurd.
Hij zou weer op voorraad moeten zijn. Ik wacht nog 2 dagen en dan klim ik in de pen.

lier

Je kan beter in de telefoon klimmen, pennen hebben ze daar niet. Gisteren nog gebeld en er is mij verzekerd dat als iets niet op voorraad is ze altijd direct bellen of mailen. Denk dat ze mijn telefoon nummer en email adres niet uit mijn accountgegevens krijgen. Bestelling cancellen lukt ze ook niet, is ook niet op voorraad denk ik.
Ik geef ze nog 1 dag en dan ga ik mijn geld terugvorderen via PayPal

Mark0411

Citaat van: lier op 23-07-2019  16:44 uJe kan beter in de telefoon klimmen, pennen hebben ze daar niet. Gisteren nog gebeld en er is mij verzekerd dat als iets niet op voorraad is ze altijd direct bellen of mailen. Denk dat ze mijn telefoon nummer en email adres niet uit mijn accountgegevens krijgen. Bestelling cancellen lukt ze ook niet, is ook niet op voorraad denk ik.
Ik geef ze nog 1 dag en dan ga ik mijn geld terugvorderen via PayPal
Vandaag een mailtje gehad dat mijn bestelling is verzonden! Dus hopelijk komt het allemaal goed!

Had jij de 12 of 24 flessen versie besteld?

lier

24 flessen versie, order is inmiddels terugbetaald.

Mark0411

Verkeerde levering gehad... Opnieuw gebeld, product zou opnieuw verstuurd worden. Nog niets ontvangen. Morgen weer bellen. Mailen heeft geen nut.

Mark0411

Citaat van: lier op 24-07-2019  21:54 u24 flessen versie, order is inmiddels terugbetaald.
Ik heb mijn flessenwasser eindelijk binnen... Ze zijn weer beschikbaar.

Rinus

Zo te zien passen steinies niet op deze flessenspoeler?
Heeft iemand daar ervaring mee?

Mark0411

Citaat van: Rinus op 23-08-2019  21:30 uZo te zien passen steinies niet op deze flessenspoeler?
Heeft iemand daar ervaring mee?
Die kans zit er dik in. Ik ga deze week even passen en meten. Laat ik je het hier weten.

Rinus

Steinies zijn inderdaad een stuk dikker  ;) ben benieuwd naar je bevindingen, maar als het niet past dan is dit niet echt een oplossing voor mij, ik gebruik zowel Steinie als Vichy, bij Steinies moet ik waarschijnlijk sommige sproeiers afsluiten anders wordt het een water ballet.

Ik ben overigens van plan te gaan spoelen met natronloog en daarna naspoelen met water of een zuur om te neutraliseren. In mijn geval wil je dan zeker geen ongecontroleerde sproeiers in het wilde weg laten spuiten.

Pimmels

Steinies passen makkelijk, er staat een filmpje op mijn Facebook!

Pimmels


Rinus

Citaat van: Pimmels op 24-08-2019  08:08 uSteinies passen makkelijk, er staat een filmpje op   mijn Facebook!
Ik heb het filmpje bekeken en....
Helemaal waar, Steinies passen er op, ik had niet aan de 12 kanaals versie gedacht.
Op de kleinere versie passen ze goed.

Mark0411

Citaat van: Rinus op 24-08-2019  13:44 uIk heb het filmpje bekeken en....
Helemaal waar, Steinies passen er op, ik had niet aan de 12 kanaals versie gedacht.
Op de kleinere versie passen ze goed.
Het past inderdaad! Ik kan niet wachten om hem te gebruiken. Hij kwam laat, dus alles uit het vat zat al op de fles. Op naar de volgende ronde!

lier

En hoe bevalt de fastwasher?

Rinus

Citaat van: lier op 27-08-2019  08:47 uEn hoe bevalt de fastwasher?
Wil ik ook wel weten, daarnaast hoe gaat dat met de metalen schroefjes als je NAOH gaat gebruiken?

Mark0411

Nog geen bottelronde mee gedaan. (Hij was veel te laat)  Maar na de eerste test-run kan ik wel al zeggen dat er wel wat water in het apparaat blijft hangen wat er niet makkelijk uitgaat. Verder pompt het naar mijn mening het vloeistof goed rond.

ppuk

Zie sowieso niet veel real life beoordelingen van het ding. Wel 1 remark op Amazon dat ie snel lekt en veel te veel schuimt.

Ik gebruik zelf meestal oxipro, ben benieuwd of dat goed gaat.

Pimmels

Citaat van: Rinus op 27-08-2019  19:36 uWil ik ook wel weten, daarnaast hoe gaat dat met de metalen schroefjes als je NAOH gaat gebruiken?
Ik heb inmiddels alle schoonmaakmiddelen wel gebruikt en geen last met de schroefjes.
Ik haal het sponsje uit de pomp voor ik begin er zitten geen bladeren en takjes of peuken in mijn flesjes en verder gewoon droog schudden en in de open lucht verder laten drogen.
Niet in de doos terug want dan gaat de zaak schimmelen en ben je weer aan het poetsen!


Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.