Hobbybrouwen club in Utrecht?

Gestart door finngj11, 04-01-2014 20:57 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JanSt

Ik vind het ook leuk om een keer naar Utrecht te komen. Maar ik kan vandaag niet.
Dus als er nog een avond komt dan zou ik daar bij willen zijn..

Ronald_

Nou mannen, ik heb zeker een stuk of 3,4 hobbybrouwers gezien maar niemand op dezelfde tijd :)  Jullie elkaar nog wel gevonden?

Manie

Ik heb helaas niet kunnen gaan! Heb er wel beetje de balen van had wel is wat mensen willen ontmoeten  :(
Maar ja een zieke partner gaat voor  ^-^

Is het nog wel succesvol geweest met dat verschrikkelijke weer?

Ronald_

Er is voldoende gedronken en met totaal 1500 bezoekers zijn we niet ontevreden. Of er nog hobbybrouwers elkaar hebben ontmoet is mij volledig ontgaan - ik was druk aan het tappen :)

strokkie

Ik heb een tijdje niet op het forum gezeten en zie nu "pas" deze draad. Mocht er een avond komen dan ben ik daar graag bij. Zijn er inmiddels wat ideën concreter gemaakt om een een eerste keer wat te "beginnen"?
Mocht dat nog niet het geval zijn; dan wil ik daar ook best wel wat tijd en energie in steken om mee te denken / mee te werken met de opstart...   :proost:

Ronald_

Het hoeft niet zo moeilijk te zijn natuurlijk! Aankomende vrijdag (en vele vrijdagen) is er Fab Friday bij de Rooie Dop. Een prachtige plek om bij elkaar te komen biertjes te ruilen en over bier en brouwen te ouwehoeren.

Ik ben er zelf niet bij want ik ben vrijdag op het Bierproeffestival in Den Haag... maar dat mag de pret niet drukken natuurlijk.

ZwartGoud

Goed idee!
Helaas werk ik altijd op vrijdag avond, voor mij wordt dat dus een beetje lastig.

Ik heb op het festival helaas geen andere hobbybrouwers gezien. Ik heb nog even bij de tap staan wachten, maar heb niemand opgemerkt. Wel erg lekker bier gedronken! Ik vond het super tof, het weer heeft voor mij niets afgedaan!

Leuk dat je ook wat energie in een eventuele opstart wilt steken stokkie! Ik zou zelf een keer met Manie afspreken op een en ander door te spreken, en te kijken wat er mogelijk was. Zoals ik al eerder heb aangegeven is er wel pas de optie gekomen voor een brouwclub in Nieuwegein, en aangezien ik daar woon zal ik daar meer energie in gaan steken in de toekomst. Dat gaat waarschijnlijk pas na de zomervakantie beginnen, dus tot die tijd zou ik eventueel wel wat energie over hebben om een en ander voor elkaar te krijgen in Utrecht. Maar organisatorisch zou dat dus maar voor korte duur zijn.

Lijkt het je leuk om eens wat te bespreken, misschien ook met Manie erbij?

Groet!
JJ

JanSt

Heren,

Ik woon in Hilversum, maar werk in Utrecht. Als er een hulp nodig is bij een opstart zou ik ook kunnen helpen.

gr J

strokkie

finngj11, ZwartGoud, Manie en JanSt, ik heb jullie zojuist een PM gestuurd. Hopelijk kunnen we binnenkort concreet een afspraak maken. (A.s. vrijdag rooie dop gaat mij helaas niet lukken).


Mochten er meer geinteresseerden zijn die willen meedenken in opstart o.i.d. dan horen we het wel.

Oscar

is er nu, ruim 4 maanden later, al iets georganiseerd om samen te komen? :weetniet:

Manie

Citaat van: Oscar op 15-05-2014  22:39 uis er nu, ruim 4 maanden later, al iets georganiseerd om samen te komen? :weetniet:

Bijna  :)

strokkie

Citaat van: Oscar op 15-05-2014  22:39 uis er nu, ruim 4 maanden later, al iets georganiseerd om samen te komen?

We zitten inmiddels in de navergisting :-)

moyaboroda

Hier nog een geïnteresseerde voor een club in Utrecht (of Nieuwegein). Woon zelf in zuid-Hoograven, dus het is mij om het even :-)

edwinsch

En nog een geïnteresseerde aankomend hobby(blik)brouwer uit Vleuten.
Maandelijks te gast bij Brouwerij Maximus, wat een mooie locatie zou kunnen zijn als het wat beter bereikbaar is met het OV.
Ik neem aan dat er bij een bijeenkomst ook gedronken mag worden ;-)

Ik zie dat het eigenlijk het meeste spaakloopt op planning. Wellicht een keer een datumprikker starten met de geïnteresseerden?
Dan rolt er vanzelf een datum uit waarop iedereen kan.

Edwarff

Als beginnende brouwers hebben wij (Michael en Edward)  ook zeker interesse.  Ook wij zijn trouwens regelmatig te vinden bij Brouwerij Maximus.

JanSt

Wij hebben voor de zomer een bijeenkomst gehad, binnenkort gaan we deze nogmaals organiseren.
Dus graag aanmelden :)

accommodus

Als jullie iets gaan organiseren, sluit ik graag aan! Ik woon 5 minuten fietsen van Maximus en het lijkt me leuk mijn biertjes en ervaringen met andere brouwers te delen.

sander_123

En als je aanstaande zaterdag niks te doen hebt, kom gezellig even een biertje drinken met Utrechtse brouwers tussen 12 uur en 17 uur op de Neude:
https://www.facebook.com/LeBazarre

edwinsch

Helaas kan ik morgen niet. Voor diegenen die een keer (bij Maximus?) willen afspreken, stuur me even een PM met je mailadres dan zetten we een datumprikker op.

JanSt

Top edwinsch zet mij er maar bij.. :)

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.