Camlock`s

Gestart door mickey, 01-01-2014 14:50 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mickey

Ik ben op zoek naar een adres waar ik betaalbare Camlock`s kan kopen .
De 1/2 en de 3/4 inch in RVS. Ik heb er een paar gevonden maar die vragen 20 euro per koppeling en meer.
Bij ons op het forum vind ik het niet echt terug.

Muldermans

Het is een mooi koppelsysteem, maar onbetaalbaar... Misschien eens bij brouwsites in de V.S. Kijken.

John

Ik heb alles met rvs camlock. Pas op met enkele aanbieders: er zitten bedrijven bij die na betaling niets of niet het goede leveren. Kan als je wil wel kijken voor adres waar ik uiteindelijk erg goed geholpen ben voor redelijke prijs. En let erop dat je ook meteen viton ringen erbij bestelt. Laat maar weten in pm.

Muldermans


RobinB

Citaat van: John op 01-01-2014  18:30 uIk heb alles met rvs camlock. Pas op met enkele aanbieders: er zitten bedrijven bij die na betaling niets of niet het goede leveren. Kan als je wil wel kijken voor adres waar ik uiteindelijk erg goed geholpen ben voor redelijke prijs. En let erop dat je ook meteen viton ringen erbij bestelt. Laat maar weten in pm.

Kan je de goede aanbieders niet gewoon hier op het forum zetten?
Dan hebben veel meer leden er wat aan. :)

John

Ja hoor maar mag toch geen reclame maken.

Pim

Citaat van: John op 01-01-2014  18:35 uJa hoor maar mag toch geen reclame maken.
Reclame maken heeft als doelstelling de leverancier te helpen. Wanneer jij je medeforumleden attent maakt op betrouwbare leveranciers dan is de doelstelling anders en dus is het geen reclame.

Naar mijn bescheiden mening is dat dus niet tegen de regels van het forum. Sterker nog...  dat is één van de doelstellingen van het forum!   :police:

Pim

Citaat van: Muldermans op 01-01-2014  18:31 uhttp://stores.ebay.nl/Waterline-Products/Aluminium-Camlock-Couplings-/_i.html?_fsub=4556058012 in the Uk kan ik ze op ebay vinden, maar verzendkosten maken het duur
Dit zijn aluminium camlocks...  géén rvs !

William

Citaat van: Pim op 01-01-2014  18:55 uNaar mijn bescheiden mening is dat dus niet tegen de regels van het forum. Sterker nog...  dat is één van de doelstellingen van het forum!   :police:

Dat lijkt me dus ook.

Als dat tegen de regels is dan moeten de regels snel worden aangepast. ;)

RobinB


John

Zijn jullie allemaal van plan om brouwinstallatie aan te passen en camlocks te gaan gebruiken?

RobinB

Nee, maar is dat nodig om nuttige informatie te verspreiden? :weetniet:

Herman

Ik ben wel geinteresseerd, dus info graag gewoon op het forum. Da's zeker niet tegen de regels!

Jacques

Citaat van: Herman op 01-01-2014  20:10 uIk ben wel geïnteresseerd , dus info graag gewoon op het forum. Da's zeker niet tegen de regels!

Inderdaad. John wordt er niet beter van door deze informatie te delen. Wat anders wordt het als er bindingen zijn met een leverancier.

Oscar

Citaat van: John op 01-01-2014  18:35 uJa hoor maar mag toch geen reclame maken.

Dus door die hele leverancier discussie moet nu ook de andere kant alsnog (opnieuw) uitgelegd worden... Vervelende verwarring... :-[

John

http://www.meesvandenbrink.nl/

En: nee ik heb geen belangen daarzo.

Muldermans

Citaat van: Pim op 01-01-2014  18:57 uDit zijn aluminium camlocks...  géén rvs !

Sorry wist niet dat je kwaad werd >:D :biersmile: Ze hebben er PP en aluminium staan dan lijkt het me niet onmogelijk dat men RVS ook kan leveren.

Vr gr

mickey

Citaat van: John op 01-01-2014  22:48 uhttp://www.meesvandenbrink.nl/

En: nee ik heb geen belangen daarzo.

Sorry John, ik zie nu de link pas.
Kun je daar als particulier ook bij bestellen?

Pim

Citaat van: Muldermans op 02-01-2014  00:12 uSorry wist niet dat je kwaad werd >:D :biersmile: Ze hebben er PP en aluminium staan dan lijkt het me niet onmogelijk dat men RVS ook kan leveren.
8)
RVS heb ik niet kunnen vinden op die eBay site.
Maar nu John zijn grote geheim geeft prijsgegeven kunnen we bij meesvandenbrink gaan shoppen   :lol:

Mooi spul hoor, die camlock koppelingen !

mickey

Deze link heb ik zelf verwijdert ,na wat googelen. 



John

Citaat van: mickey op 02-01-2014  09:40 uBij toeval gevonden en veel goedkoper

****

Jacques: overleg ff met Mickey. De link voert naar een bedrijf waar ik voor vele honderden euro's door ben gen--id. Bestellen en betalen niet leveren. Noemde zich eerst Ramon Baas Dakkofferverkoop. Zoek maar eens op google

Ik zou link hier weghalen... Hoewel: mensen zijn nu gewaarschuwd!

Muldermans

Citaat van: John op 02-01-2014  10:20 uJacques: overleg ff met Mickey. De link voert naar een bedrijf waar ik voor vele honderden euro's door ben gen--id. Bestellen en betalen niet leveren. Noemde zich eerst Ramon Baas Dakkofferverkoop. Zoek maar eens op google

Ik zou link hier weghalen... Hoewel: mensen zijn nu gewaarschuwd!!!

Ik heb eens gegoogled en zie onderaan de tros radar pagina ook al iemand: (google induflex opgelicht)
Ik krijg de link hier maar niet gepost....

Geen zuivere koffie lijkt mij

Pim

Google levert inderdaad wel heel erg veel negatieve reacties over RB Dakkoffers en Induflex
Dank voor de waarschuwing John !

Pim

Nog even op eBay in Duitsland gezocht omdat ze daar over het algemeen redelijke prijzen hanteren. Hier een overzicht van rvs camlock producten van een van de leveranciers. Geen idee hoe deze prijzen zich verhouden tot die van Mees van den Brink !

Zal ook eens in het verre oosten (HK en China) zoeken.

Pim

Via eBay worden camlock koppelingen spaarzaam aangeboden. Het zijn natuurlijk prachtige dingen maar wel een prijzige oplossing! Ik heb geen goedkope aanbiedingen in Azië kunnen vinden maar door mijn ervaring met een Aziatische 3-delige kogelkraan zou ik die stap ook niet aandurven ivm slechte kwaliteit.

Bijgaand wat prijzen van 1/2" RVS uitvoeringen zoals op eBay aangeboden (excl verzenden !) door "sudeindustrietechnik".


  • Type A  €6,40
  • Type B  €8,95
  • Type C  €9,99
  • Type D  €10,65
  • Type E  €6,20
  • Type F  €7,20

@John: Zijn de prijzen bij Mees van den Brink beter?


Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.