Gistingsvat Brouwmarkt

Gestart door BRAAF bier, 27-01-2014 20:24 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

seed7

Citaat van: Ronnie op 23-02-2014  18:23 uKan je hiermee iets doen? http://www.vlaamshobbybrouwforum.be/forum/viewtopic.php?f=53&t=2484&p=49602#p49600

van een dunne siliconenslang een dichtings ring / pakking maken. Mooie oplossing die ik meteen kan gebruiken in een van mijn vaten waar inderdaad de ring brokkelig en sponzig is geworden.

Ingo

alrikdew

Citaat van: mr.chelsea op 23-02-2014  14:25 uHeb besloten toch voor het "merkloze" 30 liter gistingsvat van Brouwmarkt te gaan. Zie het niet zitten om die speidel meteen te gaan verbouwen. Er schijnen ook losse onderdelen te verkrijgen bij het merkloze vat. Iemand hier ervaring mee? Groeten!

Ik heb dit vat thuis staan. Werkt heel goed! Heeft wel een bijzonder waterslot maar werkt net zo goed. Er zit een deksel op en daar overheen draai je een ring op het vat. Deze houdt de deksel stevig dicht. Het is me wel eens overkomen dat ik die ring ben vergeten. Ongeveer 24 uur later de ring er alsnog op gedraaid. Niks aan het handje! Ik ben er erg tevreden over!

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.