wat mis je nog dan? De principes van het brouwen veranderen niet, dus wat moet er nog geupdate worden? Nieuwe ingrediënten en of leveranciers kan je gwoon zelf invullen, of een xml laden die anderen al gemaakt hebben.
Het enige wat ik persoonlijk nog mis is een manier om mijn recepten op mijn mobiel te kunnen bekijken, maar dat is middels een 3rd party app ook opgelost.
Edit: Net nadat ik dit post bedacht ik dat ik zelf wel degelijk iets zou willen aanpassen.
Ik zou graag de stappen van de checklist aan kunnen passen. Sommige stappen zijn voor mij niet van toepassing, en een aantal stappen die ik wel doe zou ik graag kunnen toevoegen.
Dat geloof ik helemaal dat in BrouwHulp zowat alle functionaliteit aanwezig is.
Dat zou inderdaad een goede optie zijn als je de tekst van de checklist zelf aan kan passen voor het printen, ik vul nu steeds handmatig de checklist met pen aan met waardes voor de vergisting e.d.
Ook heb ik het gevoel dat het de wizard voor de waterbehandeling vaak niet goed werkt, waardes voor het spoelwater worden vaak niet goed ingevuld en blijven dan op 0 staan (b.v. voor het toevoegen van melkzuur), ook komen deze waardes niet allemaal op de checklist te staan.
Ook kan ik in de databank voor de gist geen waardes ingeven voor het aantal gistcellen dat de diverse verpakkingen bevatten.
Verder niets dan lof overigens hoor voor dit prachtige pakket!