Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.
Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com
Waar zou ik dan iets moeten vinden? In de virusscanner is niets in quarantaine geplaatst of iets dergelijks. Heb nu wel de hele map BrouwHulp uitgesloten van scans maar desalniettemin werkt het programma niet door dezelfde melding.
Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.
Windows update gehad wellicht? En als je het programma draait als Admin? (Rechtermuisknop -> uitvoeren als administrator (of zoiets))
De databank met Mangrove Jack's gisten is aangepast, zie hiervoor de addenda op de BrouwHulp downloadpagina.
Adrie, is er kans dat ook voor de biergisten van Bulldog een addendum komt? Ik heb gisteren nogal een paar zakjes gescoord, vandaar ;-)
Haha, voor weinig?
Reken maar
Ik hoop dat Adrie dit af en toe leest want ik krijg het niet meer voor elkaar om de beer.xml export te importeren op brew.grainfather.com.En Adrie gebruikt zelf ook een Grainfather dus ik ben benieuwd!
Wordt aan gewerkt - via twitter:
Ik heb ook troubles... Een externe harde schijf is kapot. Daarop had ik de backup staan. Nu start het programma niet meer op... Het kan niet verder omdat het pad niet klopt.Help?
het maakt mij niet uit als ik opnieuw moet beginnen of zo.. maar denk dat ik nog wel ergens een backup.ik wil alleen het programma werkend hebben.Hoe haal ik die verwijzing eruit? Adrie?
Het programma verwijderen via je configuratiescherm en daarna opnieuw installeren.
Natuurlijk al geprobeerd, maar het nieuwe programma heeft die instelling dan nog staan.
Dan is niet alles uit je register verdwenen. Dan zou je reg edit moeten doen en zoeken naar alles wat met BrouwHulp heeft te maken. En dan die regels verwijderen.
Dat is natuurlijk niet hoe een de-installatie hoort te werken.. he?Met alle respect...
En geprobeerd overigens, niet gelukt.
schermpje:BrouwHulpFout bij aanmaken H:\Backup Brouw\brouw\brouw\equipments.xml