Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.
Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com
De gegevens aan de rechterkant zijn tools. Die worden volgens mij niet opgeslagen bij je brouwsels. Daar heb je het tabblad 'vergisting' voor
Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de onderstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.
Dat is raar, want er is aan de code daarvan niets veranderd. Bij mij werkt het ook gewoon goed.
Zal eens opnieuw installeren en kijken of dat helpt...
Nieuwe pc met windows 10 64-bit erop . Jammergenoeg krijg ik met geen mogelijkheid BrouwHulp meer opgestart Zijn er mensen die dit wel is gelukt op de 64 bit versie van windows 10?
Windows 10 Home 64 bits geen probleem hier. Windows geupgrade naar versie met BrouwHulp er op en bleef het gewoon doen.BrouwHulp en alle gegevens staan op een data-schijf dus los van de c-schijf.
Adrie, zou een deb kunnen bouwen voor ARM ook kunnen? Ik heb een Raspberry Pi 3 met Ubuntu MATE erop, leuk compact ding voor in de brouwruimte.
#knuppel_in_het_hoenderhok_modus Is er al voortgang geboekt met een versie voor op de Apple?
Nee. Het lukt niet om het neurale netwerk aan de praat te krijgen en die eruit slopen is te ingrijpend. Bovendien zou de Apple versie dan niet meer qua code gelijk zijn aan de Windows en Linux versies. Elke wijziging zou ik dan twee keer moeten coderen. Dat kost me teveel tijd.