Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.
Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com
Misschien kijk ik er overheen, maar ik zie op de download pagina alleen 5.3.5.1 staan...
Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.
Je moet goed je "Recepten" en "Brouwsels" uit elkaar halen, dan heb je daar geen last van.
rtfmBlz. 11
Which manual?
De grote vraagteken in het blauwe rondje aanklikken.
Zijn er nog meer mensen bij wie de database met Wyeast gisten is weggevallen na de update? De xml file is verdwenen in de directory. Ik heb wel succesvol de Gozdawa en Whitelabs xml's geïmporteerd die op de site http://wittepaard.roodetoren.nl/index.php/BrouwHulp worden aangeboden.Adrie: is er nog een losse Wyeast-xml voor herstel?Alvast bedankt.
Overigens komt de Mac versie eraan. Nog even geduld, ik moet nog wat technische probleempjes oplossen.
Ik en velen met mij wachten echt met smart op een (wat mij betreft betaalde) Mac-versie. Gaat die ooit nog komen?
Hallo,Is er ook een x86-versie van BrouwHulp voor Linux te krijgen. Op de site van Bierbrouwerij Het Witte Paard kun je alleen de amd64 versie downloaden. Bij installeren daarvan krijg ik steeds een foutmelding ' Verkeerde architectuur ' amd64''.
Ik draai Linux Mint 16 xfce 32 bits 3.11.0-12-generic op een oude (voorheen windows xp) computer.
Dus ik kan de 64bits-versie ook op een 32bits (x86) computer installeren?