Brewdogs, serie met de mannen van... juist

Gestart door Peterrr, 09-11-2013 15:50 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Peterrr

Na bijvoorbeeld de serie van Dogfish head kwam ik op Usenet de serie tegen Brewdogs.
Die gaan in de V.S met andere craftbeer (Nederlands woord... Ambachtelijk bier) brouwers In de weer.
Het is natuurlijk wel wat Punk, deze mannen kennende. ;)

Ik wilde dit jullie niet onthouden, maar ik post geen links e.d. omdat ik denk dat Jacques dit liever niet heeft.

Grt Peterr

ThomasM

Ja, ik ben ze aan het kijken als ze uitkomen. Leuke serie om op te hebben staan als je brouwdingen aan het doen bent!  :D

BRAAF bier

Vind het een geweldige serie. Vind de instelling en motivatie van die gasten echt geweldig.
Jammer dat er niet meer zijn zoals zij!

Ben dus ook al helemaal bij, wacht met smart alweer op aflevering acht.

Herman

Een directe link hoeft ook niet, maar het kan geen kwaad om te melden in welke nieuwgroep ze te vinden zijn.
Dit is dus alt.binaries.teevee

koffie

Kom er zojuista chter dat de series 'Brew dogs' heet en dus niet 'brewdogs' zoals in het eerste bericht.
Met die laatste term vind je niets op The TVDB, met spatie wel: http://thetvdb.com/?tab=series&id=272118

Peterrr

Inderdaad. Mijn fout.
Als je bekend bent met Usenet de zoekterm is brew.dogs met een punt ertussenin.
Gisteren 2 delen gezien en ik vind het zeer vermakelijke TV... :D

Grt Peterr

Adbrouwt

Goeie tip Peterrr, gebruik net is lekker aan het beneden halen (engels mag niet van Jacques). Inderdaad met een punt ertussen heb ik hem net gespot net. 8) ;D

Pepe

Had hem ook even van usenet geplukt en heb gisteren de eerste aflevering bekeken. Smaken verschillen maar als de eerste aflevering een voorbode is van wat er komt dan hoef ik de rest niet te zien...

Is er een aflevering die ten zeerste wordt aangeraden voordat ik de boel eraf gooi?



BRAAF bier

Citaat van: Pepe op 12-11-2013  07:47 uHad hem ook even van usenet geplukt en heb gisteren de eerste aflevering bekeken. Smaken verschillen maar als de eerste aflevering een voorbode is van wat er komt dan hoef ik de rest niet te zien...

Is er een aflevering die ten zeerste wordt aangeraden voordat ik de boel eraf gooi?

Als je dat soort experimenten niet tof vind, zou ik het niet verder kijken nee.

foz

Ik vind de serie wel leuk, alleen dat schreeuwerig Amerikaanse voiceover vind ik niet te harden.

Peterrr

Ik heb geen voice over?
Alleen hun eigen spraak... en die is onvervalst Schots.

Grt Peterr

William

Eergisteren aflevering 7 bekeken. Die vond ik toch wel zo aardig dat ik de rest ook maar geleecht heb :)

foz

Citaat van: Peterrr op 12-11-2013  17:37 uIk heb geen voice over?
Alleen hun eigen spraak... en die is onvervalst Schots.

Kan ik me niet voorstellen want dan mis je nogal wat context. De voice over praat het geheel aan elkaar. Verder hoor ik trouwens geen Schots-Gaelisch, alleen Engels met een Schots accent |oP

Peterrr

Sorry hier echt geen Voice over ( Esquire network)

Alleen 2 Echte schotten de 2 van de Brewdog Brouwerij die alles vertellen.
En met Amerikaanse brouwers in de weer gaan.

Ik vraag me af of je naar dezelfde serie kijkt als Koffie en ik...

http://thetvdb.com/?tab=series&id=272118


BRAAF bier

Ik heb hetzelfde als koffie en peter.

Foz, heb je toevallig brewmasters op staan?

Oscar

Ik heb de serie van "mijn cameraman"  Hans100W gekregen. Ik dacht, die pleur ik ff op Youtube. Blijkt dat deze gehele serie op Youtube wereldwijd wordt geweigerd... :-\

BRAAF bier

Citaat van: Oscar op 12-11-2013  19:03 uIk heb de serie van "mijn cameraman"  Hans100W gekregen. Ik dacht, die pleur ik ff op Youtube. Blijkt dat deze gehele serie op Youtube wereldwijd wordt geweigerd... :-\

En dat vind je raar?

foz

Citaat van: Peterrr op 12-11-2013  18:40 uSorry hier echt geen Voice over ( Esquire network)

Alleen 2 Echte schotten de 2 van de Brewdog Brouwerij die alles vertellen.
En met Amerikaanse brouwers in de weer gaan.

Ik vraag me af of je naar dezelfde serie kijkt als Koffie en ik....

http://thetvdb.com/?tab=series&id=272118

Jawel hoor.

Pepe

Citaat van: BRAAF bier op 12-11-2013  13:03 uAls je dat soort experimenten niet tof vind, zou ik het niet verder kijken nee..

Ik heb geen probleem met het proberen van verschillende ingrediënten. Er zijn andere dingen die mij storen. Blijkbaar zijn er mensen die dit soort programma´s wel leuk vinden en dat is prima! Verschil moet er wezen anders was het een saaie wereld!



Peterrr

Citaat van: foz op 12-11-2013  19:48 uJawel hoor.

Ik zit net even aflevering 7 te kijken en inderdaad. Je hebt gelijk dat waar ze bijvoorbeeld even iemand introduceren dan is er een Amerikaanse Voice over.

Mea Culpa ( mijn fout  :D)

grt Peterr

de7geitjes

Ben heel benieuwd. Staat te downloaden denk dat ik vanavond wel een aflevering kijken  ;)

bazje

Ggrrrr,

Bij mij na 2 pogingen maar gestopt. Er missen repair-files...

koffie

Ik moet zeggen dat de eerste afleveringen me niet erg kon boeien.
Toen ze een halve trein wilde verbouwen om te brouwen ben ik afgehaakt. Overdreven stompzinnige Amerikaans gedoe als je het mij vraagt.

BRAAF bier

Citaat van: koffie op 14-11-2013  15:10 uIk moet zeggen dat de eerste afleveringen me niet erg kon boeien.
Toen ze een halve trein wilde verbouwen om te brouwen ben ik afgehaakt. Overdreven stompzinnige Amerikaans gedoe als je het mij vraagt.

Ik vind dat wel bij hun Punk instelling passen anders!!

foz

Citaat van: BRAAF bier op 14-11-2013  15:11 uIk vind dat wel bij hun Punk instelling passen anders!!

Inderdaad. Als je de brewdoggers hebt gevolgd in al hun stunts voorafgaand aan deze serie kijk je er niet van op. Als ouwe punker kan ik het wel waarderen.

Etn82

Heeft er iemand aflevering 8 al kunnen neerladen?

BRAAF bier

Citaat van: Etn82 op 20-11-2013  23:35 uHeeft er iemand aflevering 8 al kunnen neerladen?
Die is er nog niet. Uitzenddatum is nog niet eens bekend.

Adbrouwt

Citaat van: BRAAF bier op 20-11-2013  23:42 uDie is er nog niet. Uitzenddatum is nog niet eens bekend.
Dat is natuurlijk wel een van de grootste nadelen van usenet, dat je moet wachten tot het uitgezonden wordt.  >:D

Etn82


BRAAF bier

Citaat van: Etn82 op 21-11-2013  08:12 uAh, dat verklaard.

s01e07-boston is de laatste

tjleet

Citaat van: BRAAF bier op 21-11-2013  09:38 us01e07-boston is de laatste
De laatste of meest recente?

BRAAF bier

Citaat van: tjleet op 21-11-2013  09:53 uDe laatste of meest recente?

De meest recente. En de laatste tot zover omdat de nieuwe uitzenddatum nog niet bekend is. Komt er wel een e08?

JanEric

IMDB toont alleen seizoen 1 t/m aflevering 7. En die site is vaak up to date, ook met te verwachten afleveringen.
Denk het dus niet.

Etn82

Citaat van: BRAAF bier op 21-11-2013  10:14 uKomt er wel een e08?

e07 eindigde niet (zoals de andere afleveringen) met een preview vooruitblik naar de volgende aflevering. Het lijkt er dus op dat het S01 bij 7 uitzendingen blijft. Zou leuk zijn als er ook een S02 komt, misschien met Europese brouwers,.

BRAAF bier

Citaat van: Etn82 op 21-11-2013  17:27 ue07 eindigde niet (zoals de andere afleveringen) met een preview vooruitblik naar de volgende aflevering. Het lijkt er dus op dat het S01 bij 7 uitzendingen blijft. Zou leuk zijn als er ook een S02 komt, misschien met Europese brouwers,.

De serie staat niet op beëindigd dus het zal nog wel door gaan.
Zou inderdaad mooi zijn als ze naar Europa zouden komen.

Het was toen der tijd ook zonde dat Brew Masters stopte op Discovery..

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.