Admiraal John

Gestart door wilbertd, 05-11-2013 13:54 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

wilbertd

Mijn vader wordt al weer een jaartje ouder, een mooie gelegenheid om weer eens wat kratjes met een leuk etiketje cadeau te doen.
Hij is een oud zeilschip fanaat, dus heb ik zijn gezicht op die van de kapitein van de vliegende Hollander geplakt en er wat leuks omheen 'gefotoshopt'.



bierhenkie

Seer schone const, alsooc fraaij!

Jukkie

Erg mooi lettertype; dat 'ZeeSchuimer'

McMelloW


John Kerstens

Dat is toch een prachtig cadeau dacht ik zo.
Grappig doch mooi etiket , hoor!
 :proost:

Melchior Bos

Geweldig etiket!! Echt een authentieke uitstraling, die kan zo de schappen in voor de verkoop :)

wilbertd

Dank je  :), mijn vader was ook erg trots op zijn 'eigen bier'.

Pepe

Mooi label, dat ten eerste! Nu kan het altijd mooier, beter, sneller, etc maar wat me wel opvalt is dat het zeil  op de achtergrond (tenminste ik denk dat het dit is) niet echt duidelijk is. Het lijkt nu alsof hij in een grot staat...
Het onderste gedeelte van het label met de tekst zou ik wat meer opleuken, dan is er meer harmonie met het bovenste gedeelte. Nu heeft het bovenste gedeelte redelijk wat detail en het tekstgedeelte niet. Tenzij je dat mooi vindt uiteraard, dan moet je het zo laten.

Nogmaals, mooi label, opmerkingen zijn constructief bedoeld!  :)

wilbertd

Citaat van: Pepe op 06-02-2014  23:35 uwat me wel opvalt is dat het zeil  op de achtergrond (tenminste ik denk dat het dit is) niet echt duidelijk is. Het lijkt nu alsof hij in een grot staat...
Het wordt lastig de schilder hier op aan te spreken, sinds die waarschijnlijk ergens in 1600 is overleden.
Waar je naar kijkt is een schilderij van Willem van der Decken, mogelijk een van de kapiteins van de Vliegende Hollander :)

John Kerstens

Citaat van: Pepe op 06-02-2014  23:35 uHet onderste gedeelte van het label met de tekst zou ik wat meer opleuken, dan is er meer harmonie met het bovenste gedeelte. Nu heeft het bovenste gedeelte redelijk wat detail en het tekstgedeelte niet. Tenzij je dat mooi vindt uiteraard, dan moet je het zo laten.


Dit is juist het mooie van het etiket en precies in het ontwerp harmonie... zal ik maar zeggen.

Melchior Bos

Naar mijn mening is het onderste gedeelte juist perfect zo. Niet te druk, niet storend; gewoon subtiel. Erg gaaf etiket :)

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.