Halsetiket zonder plakken

Gestart door Bier Kelder, 19-10-2013 14:42 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bier Kelder



Ik hou van simpel, doch doeltreffend. Om mijn verschillende biertjes in de koelkast van elkaar te kunnen onderscheiden gebruik ik dit etiket. Biertype, ingrediƫnten, alcoholpercentage en botteldatum erop. Rechts knip ik van onder tot aan de stip. Links knip ik van boven tot aan de stip. Op deze manier schuif je hem in elkaar en past hij precies om de hals van een pijpje. Zo krijgt het etiket ook nog een mooi "strikje".

Etn82

Mooi bedacht!

Heb je er ook een grotere foto van?

hugo

Hallo,
Mooi bedacht
Welke afmetingen heeft het trapezium?
grtz

GeBaxke

Leuk bedacht, ik jat hem van je.  :) :groots:

Jerome

Cool! Dat ga ik ook eens proberen  :)

RobinB


tjleet

Ik vind dit een zeer origineel idee. Lekker makkelijk en het ziet er meteen goed uit. Laat ik nu net een kratje weggeef hebben staan met diverse soorten. Daar gaan deze etiketten nog op. :duimop:

Bier Kelder

Ik kan het photoshop bestandje en/of pdf misschien nog wel even uploaden. Hij past precies om de hals. Zorg ervoor dat je flessen droog zijn als je ze erom doet, anders kan het wel eens pielen zijn.

Jacques

Prima idee. Je zou het trapezium ook verschillende kleurtjes kunnen geven. Het herkennen van verschillende brouwsels gaat dan makkelijker.

Bier Kelder


Zooms

Geweldig idee. Bedankt voor het delen!

Teuntje1992

Wat een idee! ook deze ''leen'' ik van je. En ga ik vervangen voor het plakken van.

Anton

Geleend.



Zeer goed idee, dank.

Anton

NewLine

Prachtig! Dit ga ik ook doen.

Adbrouwt

 :groots: Ook ik heb inmiddels mijn eerste hals etiket gemaakt. Echt een top idee en mooi dat je het gedeeld hebt met iedereen.  :duimop: :duimop:

Bier Kelder

Ziet er mooi uit Grote Pier!

Henielma

Mooi, eenvoudig en praktisch. Geweldig idee.  :duimop:

Brouwscout

Erg leuk etiket, Bier Kelder!

Hij is briljant gevonden.
Ik ga hem ook gebruiken.

Erg bedankt voor het idee!

orangeloo

Zeer goed bedacht.  :duimop:

Altijd weer leuk om te lezen hoe innovatief we met zijn allen samen zijn.  :brouwen:

Maarten

Citaat van: Bier Kelder op 20-10-2013  09:50 uDownloaden in pdf of psd formaat kan hier:

http://www.brouwerijbrandsma.nl/wp-content/uploads/2013/10/bieretiket.pdf

http://www.brouwerijbrandsma.nl/wp-content/uploads/2013/10/bieretiket.zip

Woohoo, Briljant! Super bedankt voor het delen van je idee, de afmetingen, etc! :groots: :groots: :groots:

marcel-g

Ook ik heb het etiket idee van je gejat.
Geweldig en simpel idee.
Bedankt

Sphere

Geweldig gevonden en uitgewerkt. Wat ik hier zo mooi aan vind is dat je nu met dit etiket lekker naar de inhoud kan kijken als je dat wilt. Goed idee Bier Kelder!

Delange

Super! Ik ga daar ook gebruik van maken.   :groots:

Trouwens wat voor papier gebruiken jullie hiervoor? (Gewoon A4?)

zeebrew

Super idee, maar voor mijn flesjes, "duvel" achtige minder geschikt. Heeft iemand hiervoor al een modelletje gemaakt? Nu maar die ronde etiketjes van Hemra geprobeerd.

sven

Ik ben er zeer blij mee, nu heb ik een calc-filetje gemaakt waar je makkelijk de data kan insteken en de etiketten koen er vanzelf uit.
Waarom CALC openoffice en geen excel, excel heeft het lastiger om achtergronden af te drukken en u wou ik wel het logotje van de brouwerij erbij.
Natuurlijk kan je de orientatie en cellen aanpassen, de breedte en de hoogte zijn zo dat ze ongeveer overeenkomen met het origineel.

Hierbij load ik hem op.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.