Brand Zwaar Blond afgevuld

Gestart door Jacques, 01-10-2013 21:04 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

rvvliet78

Het viel mij ook op met een enorme reclamezuil in de supermarkt, volgens mij weer een stukje marketing in de aanloop naar de saison.

marc0871

Helaas heeft onze Jumbo hem niet meer in de schappen staan. De afgelopen paar maanden toch wel elke week een 6-pack van weggetikt.
Inderdaad een lekker doordrinkbaar biertje. De klap krijg je pas als het glas al leeg is. Over verraderlijk gesproken  >Oef!<

Jacques

Citaat van: marc0871 op 19-06-2016 &nbsp;10:42 uHelaas heeft onze Jumbo hem niet meer in de schappen staan. De afgelopen paar maanden toch wel elke week een 6-pack van weggetikt.
Inderdaad een lekker doordrinkbaar biertje. De klap krijg je pas als het glas al leeg is. Over verraderlijk gesproken  >Oef!<

Gelukkig is hij op heel wat andere plekken nog wel gewoon te koop.

Bennemans

Ik kreeg een 6-pack (en meer) van Brand zelf, omdat ze me zo aardig vonden omdat ik mezelf als inzamelpunt liet fungeren   :proost:

bierfan

Dan vonden ze me vorig jaar niet zo aardig dan... :biersmile:

Jacques

Citaat van: bierfan op 19-06-2016 &nbsp;22:02 uDan vonden ze me vorig jaar niet zo aardig dan... :biersmile:

Kennelijk heeft men dit jaar gemeend dat de inleveradressen beloond moeten worden.
Brand leert elk jaar bij. Bij het ONK kun je dat dit jaar niet zeggen...

bierfan

Tja ONK. Ben blij dat ik niet mee doe...

Jacques

Ik was verrast toen ik het nieuwe etiket zag van Brand Zwaar Blond. De afbeelding van mijn kop is een heel stuk groter geworden. Een tijdje was er geen afbeelding van mij op het etiket. Dat is nu ruimschoots gecompenseerd.


Pim

Citaat van: Jacques op 17-06-2017 &nbsp;12:23 uIk was verrast toen ik het nieuwe etiket zag van Brand Zwaar Blond. De afbeelding van mijn kop is een heel stuk groter geworden. Een tijdje was er geen afbeelding van mij op het etiket. Dat is nu ruimschoots gecompenseerd.
Is je kop groter geworden of alleen de afbeelding?  ;D

SanderH

Citaat van: Pim op 17-06-2017 &nbsp;18:38 uIs je kop groter geworden of alleen de afbeelding?  ;D

HAHA, dat soort grapjes kan ik wel waarderen!

Jacques

Citaat van: Pim op 17-06-2017 &nbsp;18:38 uIs je kop groter geworden of alleen de afbeelding?  ;D

Het plaatje Pim. Mijn kop groeit al jaren niet meer...

RobW

Bij de Jumbo zijn de Brand speciaal bieren weer eens in de aanbieding. Dan kan ik de verleiding niet weerstaan om er weer wat van in te slaan. Blijft een lekker bier Jacques!

Jacques

Citaat van: RobW op 18-06-2017 &nbsp;00:07 uBij de Jumbo zijn de Brand speciaal bieren weer eens in de aanbieding. Dan kan ik de verleiding niet weerstaan om er weer wat van in te slaan. Blijft een lekker bier Jacques!

Proost!  :proost:

marc0871

Vanmiddag bij de Jumbo ook nog maar eens een 6pack gescoord.
Was nog een 'oude', met een klein koppie.

Pim

Bij EmTe een aanbieding: Setje van de Saison, de IPA en de Zwaar Blond (met klein koppie) voor € 1,98
Niet te duur, dacht ik zo.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.