Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.
Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com
De Mitra in Epe had 1 kratje. 1.29 per flesje.
Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.
Jumbo; € 1,- per flesje...
Aan Bierhenkie,U heeft ons de volgende vraag gesteld:Sedert enkele dagen is Brand Zwaar Blond in de verkoop, In de filialen bij mij in de buurt is het helaas kennelijk niet in het assortiment, Kunt u mij vertellen waar in de buurt van mijn postcode dit wel het geval is? Bij voorbaat dank.Waarbij wij het volgende antwoord hebben gegeven:Goedemorgen Collega''sKunnen jullie dit bestellen voor de consument Product zit in ons assortiment is vandaag besteld dus komt woensdag binnen.Groeten Jumbo Groeneveld
Niets is onmogelijk...Service dus.
maar wordt hij wel gepasteuriseerd?
Weet niet of het al voorbij gekomen is maar wordt hij wel gepasteuriseerd?
Maar ik heb het bier geproefd door Jacques zelf gebrouwen, en dat vond ik toch wel anders smaken! Veel lekkerder met meer aroma variaties. Klopt dat Jacques?
Komt waarschijnlijk omdat ik goed getraind ben in het herkennen van deze smaak.
Welke smaak proef/ruik je dan (meestal in verouderde amateurbieren)?- nat karton/potlood ("nonenal")- roggebrood ("öxidation")- verbrand rubber ("lightstruck")- iets anders?
Voor mij is dat roggebrood. Dat proef ik vaak in wat oudere bieren met veel donkere mouten. Waarschijnlijk door oxidatie van (donkere) moutcomponenten.
Er wordt voor het vervolg gewerkt aan het recept om er wel een volmout bier van te maken, uiteraard met het nastreven van dezelfde smaak.
Niets is onmogelijk... Service dus.