Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.
Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com
Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.
Alcoholhoudende dranken proeven in een supermarkt? Mag dat überhaupt wel?
Wel in Breda. Daar hebben ze een speciale horecahoek na het passeren van de kassa waar je producten uit de winkel kunt eten en drinken. Het is een nieuw concept. Voor niet al te veel geld kun je na of voor het doen van je wekelijkse boodschappen de inwendige mens versterken. De maaltijden worden in de winkel bereid. Je kunt er voor kiezen ze mee naar huis te nemen of ter plekke te eten. In andere supermarkten die geen apart horecagedeelte hebben (alle andere in Nederland) mag men inderdaad geen alcoholische dranken laten proeven. Strikt gesproken was de proeverij dus niet in de supermarkt. De mensen werden wel vanuit de supermarkt uitgenodigd om te komen proeven.Zie dit fimpje van Omroep Brabant.
Gewoon uit het schap bij de Jumbo in Berghem. Voor de belachelijke prijs van 6 euro voor zes flesjes. Die lage prijzen, dat moeten de grote jongens nog afleren.
Ik betaalde er bij de Mitra trouwens 1.29 Euro per flesje voor.
Jacques, mijn complimenten. Dit is voor de eerste keer dat ik die heerlijke hobbybrouw smaak terug proef in een echt commercieel bier, ik bedoel op 200 hl schaal gebrouwen,
Alle speciaalbier minimaal 2 euro! Anders laat ik het in China brouwen hoor.
Alle speciaalbier minimaal 2 euro!
Deze ochtend was ik op bezoek bij Lekker Wakker Worden, een radioprogramma van RTV Midden Brabant.
Niet echte Zwaar Blond glazen, of wel?
Ik had er gisteravond 6 op en nog een paar eigenbrouw tripels.Drinkt inderdaad makkelijk weg, ik had hem goed hangen...
Pas maar op met je lever! Dat zou ik echt niet wegkrijgen...
Dan heb je nog geluk dat ze in een sixpack verkocht worden en niet per krat!