Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.
Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com
Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.
Top hoe Brand hier op promoot.
En nou wil ik hier op het forum nooit meer iets negatiefs lezen over Heineken (de eigenaar van Brand)!
... Eens kijken of ik vanmiddag even langs de Jumbo kan fietsen om een 6pack te scoren.
In Zwolle ook niet bij de Jumbo bij de IJsselhallen ?Daar wil ik straks gaan kijken, of anders de Mitra in Wezep of de Mitra in Elburg, Jumbo Elburg.Hmm Mitra in Epe kan ik ook nog wel even langs...
Leuke dame (Hanneke) de slijter uit Elburg. Weet ook erg veel van bier. Heeft onlangs stibon-3 gehaald.Heb haar onlangs mogen ontmoeten en spreken op een proeverij.
Ik zag net dat op de site van Brand de Zwaar Blond prominent gepromoot wordt. Reuze trots ben ik dat mijn naam op de banner te zien is.
Straks wordt Zwaar Blond dezelfde hype als Westvleteren :-)
Koffie? Ik ben de uitvinder...
Ik vraag me ook af of hij bij elke Jumbo te koop zal zijn? Sommige hebben niet zo'n uitgebreid bierassortiment. Ik heb vandaag nog gekeken bij een Jumbo, die had niks. Mitra even verderop wel.