Brand Zwaar Blond afgevuld

Gestart door Jacques, 01-10-2013 21:04 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

vormstreber

Just checking. Ik wil gewoon zeker weten dat er geen onrecht wordt aangedaan.  ;)

Erwin1976

Ik was er nog niet aan toe gekomen, maar ik heb er gisteren 2 op...
HEERLIJK
Ik ga zeker nog een 6 pack halen.
 :groots:

Bennie Beunhaas

Ik had hem 2 weken geleden ook geproefd, en inderdaad, erg lekker :proost:

Zeker voor herhaling vatbaar! Complimenten aan Jacques

Nou maar hopen dat er gauw weer wat staat bij Jumbo Winterswijk, want ik sta vaker naar een leeg schap dan naar een vol schap te kijken...

Rich

Ik zie het net staan in de Jumbo te Gouda, kijk achterop het flesje... hee die ken ik! Erg leuk!

Jacques

Citaat van: Bennie Beunhaas op 25-12-2013  02:11 uNou maar hopen dat er gauw weer wat staat bij Jumbo Winterswijk, want ik sta vaker naar een leeg schap dan naar een vol schap te kijken...

Ik heb begrepen dat er weer volop voorraad is...

dennisbier

Nog niet zonder gezeten bij onze Jumbo. Steady supply!  :biersmile:

hopiebier

Ha medebrouwers,
Vraag Is zwaar blond ook afgevuld op fust of alleen op fles verkrijgbaar?
Gr.  :proost:

Herman

Topic niet doorgelezen hopie? Ja dus...

hopiebier

Ach er is zoveel te lezen... en zo weinig tijd...
Maar ik had de indruk ergens een Zwaar Blond op de tap te hebben gekregen vandaar  :weetniet:
gr :proost:

De-Geert

14 pagina's, da's flink wat leeswerk.

Herman

Maar na invullen van fust in het zoekvenster boven in, in dit onderwerp, heb je meteen beet :D

Roelof

Gisteravond geproefd, van de tap. Is goed gelukt Jacques. Een heerlijk bier.

Jacques

Citaat van: hopiebier op 10-01-2014  21:50 uHa medebrouwers,
Vraag Is zwaar blond ook afgevuld op fust of alleen op fles verkrijgbaar?
Gr.  :proost:

Op dit moment alleen bij de Brand proeflokalen. Daar komt, als ik het goed begrepen heb, over een aantal weken verandering in. Dan zal het bier ook bij andere supermarkten en slijterijen verkocht worden. Er is in ieder geval veel vraag naar dit bier is mij verzekerd.

William

Citaat van: Jacques op 11-01-2014  11:14 uOp dit moment alleen bij de Brand proeflokalen. Daar komt, als ik het goed begrepen heb, over een aantal weken verandering in. Dan zal het bier ook bij andere supermarkten en slijterijen verkocht worden. Er is in ieder geval veel vraag naar dit bier is mij verzekerd.

Fustjes nu alleen in Brand proeflokalen. Maar die zullen toch niet verkocht worden bij supermarkten / slijterijen. Jouw laatste opmerking zal waarschijnlijk slaan op flesjes die breder verkrijgbaar worden.

Jacques

In de supermarkten zullen inderdaad geen fusten te vinden zijn maar flessen.

Deze foto van Andre Guijt laat zien dat laatst weer flessen en fusten zijn afgevuld.

Niels B.

Citaat van: Jacques op 11-01-2014  11:31 uIn de supermarkten zullen inderdaad geen fusten te vinden zijn maar flessen.

Deze foto van Andre Guijt laat zien dat laatst weer flessen en fusten zijn afgevuld.


Wat een prachtige foto Jacques. Ik ga in ieder geval goed mijn best doen voor de wedstrijd van 2014! (als ie er nog komt)

Jacques

Komende 3 weken is de commercial van Brand Zwaar Blond regelmatig na 21:00 uur te zien op de Nederlandse publieke en commerciële zenders. Het moet raar gaan als je de commercial mist. Hij zal namelijk behoorlijk vaak uitgezonden worden...


Hoppenbrouwers

Citaat van: Jacques op 12-01-2014  15:47 uKomende 3 weken is de commercial van Brand Zwaar Blond regelmatig na 21:00 uur te zien op de Nederlandse publieke en commerciële zenders. Het moet raar gaan als je de commercial mist. Hij zal namelijk behoorlijk vaak uitgezonden worden...
Een nieuwe commercial of de bestaande die ook op discovery chanel te zien is?

Jacques

Citaat van: Hoppenbrouwers op 12-01-2014  16:02 uEen nieuwe commercial of de bestaande die ook op discovery chanel te zien is?

Een nieuwe kortere met materiaal dat al eerder te zien was.

Jacques

Hier de commercial zoals die vanaf vanavond te zien is op de Nederlandse zenders. RTL7 heeft de primeur maar de komende tijd is hij op allerlei zenders vooral na 22:00 uur te zien.


Roodwang

Haha wat leuk.. zag hem net op tv. Ik had deze aankondiging gemist. Top acteerwerk! Ik ga morgen snel weer even naar de Jumbo voor een sixpack! :D
Maar ik meen het, echt leuk. Bevalt blijkbaar goed dat biertje... mij wel in ieder geval.


gr
Roodwang

bierhenkie

Mooi Jacques, andermaal chapeau. Het is gewoon een heerlijk bier.

Marc0F

Ik zag de commercial zojuist voor het eerst, ik viel bijna van de bank, ik wist niet dat dit de kroon op zo'n leuk initiatief was.
Gefeliciteerd Jacques!

Ik was vanavond nog in een Jumbo, als ik dat geweten had, had ik de Grimbergen Tripel laten staan en de zware blonde meegenomen!
Morgen maar eens gaan kijken, ik ben nu wel erg benieuwd namelijk :)

koffie

Vanmiddag eentje op in een lokale horeca. Het spijt me om te zeggen, maar ik vond 'm niet lekker. Er hangt een of ander aftershave nasmaakje aan - een smaak die ik wel vaker in commerciële tripels tegenkom.
Niet mijn smaak, sorry.

Rikkert

Ik heb gistermiddag het laatste flesje bij de lokale Mitra meegenomen. Smaakte erg goed, voor zo'n zwaar biertje dronk hij inderdaad erg snel weg, veradelijk >:D. Mooi ook om te zien dat Brand er echt werk van maakt, nu ook met die reclame weer. Natuurlijk is de wedstrijd en alles eromheen interessant voor Brand vanuit commercieel oogpunt, helemaal om zich nog meer te positioneren als merk voor de echte bierliefhebber, maar als het ook nog ten goede komt van de hobbybrouwers is het een win-win situatie. :)

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.