Afdruippaal

Gestart door Yourik, 26-09-2013 10:27 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Yourik

Hoi iedereen,

heeft iemand ervaring met deze "Flessen afdruippaal 80 flessen met reinigingsverstuiver set" van Brouwmarkt?

Ik ben van plan deze aan te schaffen.

Alvast bedankt voor de reacties.

Gerald

Niets mis mee. Alleen op tijd de onderste opvangbak legen. Of je flesjes goed legen voor het op het rek zetten. ;)

ciesvandekwis

Is een koopje (als je geen verzendkosten hebt). Bij Brouwland kost het rek € 18 en de spoeler (Avvinatore) € 16. Die leveren wel gratis bij hun verdelers.

ThomasM

Ik heb 1 van die dingen. Deze: http://www.Brouwmarkt.nl/flessenpaal-voor-flessen-fiw-niet-draaibaar-p-1447.html

Werkt prima. Nog wat extra houdertjes erbij gekocht. Ik wil niet meer zonder.

guuz

Ga voor een draaibare, ik heb eerst de niet draaibare gekocht, gebruik ik nu alleen maar voor gespoelde leeg gedronken flessen. Die draaibare is echt veel handiger bij het bottelen vind ik

redox

Yup werkt erg prettig gebruik de flessen boom vooral voor 75 cl flessen. Dan is het wel raadzaam om de voet wat te verzwaren.   

Wybe

Ideaal! Prima investering voor die paar terreuri's.

ThomasM

Citaat van: redox op 26-09-2013  12:34 uYup werkt erg prettig gebruik de flessen boom vooral voor 75 cl flessen. Dan is het wel raadzaam om de voet wat te verzwaren.

Of gewoon symmetrisch (ont)laden ;)

Ik ben heel tevreden met mijn vaste boom. Die staat stevig en doet wat hij moet doen. Ik denk dat ik net zo tevreden ben met de draaibare dus het is geheel jouw keus.

Etn82


Na een paar brouwsels heb ik ook zo'n boom aangeschaft, en ik zou nu niet meer zonder kunnen. Het is ook echt een ruimtebespaarder, want je kan veel meer flesjes op een klein oppervlakte uit laten druppen.

Bert van Vliet

Citaat van: ciesvandekwis op 26-09-2013  10:37 uIs een koopje (als je geen verzendkosten hebt). Bij Brouwland kost het rek € 18 en de spoeler (Avvinatore) € 16. Die leveren wel gratis bij hun verdelers.

(Niet iedereen heeft een verdeler in de buurt) voor bezorgen rekent Brouwland 9,00 euro  :o

Ralph

Ik heb sindskort een niet draaibare variant en ik ben er erg tevreden mee! Met het greepje bovenaan is-ie overigens prima te draaien - dus draaibaar! :D

0180

Is erg handig in het gebruik.
Ik spoel mijn flesjes na uitschenken altijd direct om en zat vaak in de wasbak één los deel (zonder voet) van de boom om daar de flesje op te laten uitdruppen. De andere dag gaan de flesjes droog in een afgesloten curverbak om te bewaren. Werkt perfect.

Yourik

Bij deze heb ik de paal dus aangeschaft.
Ik ben benieuwd. ^-^


Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.