Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Ik ben Yarnil  (gelezen 1024 keer)

Offline Yarnil

• Eerste berichten geplaatst
  • *
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
Ik ben Yarnil
« Gepost op: 01-09-2013 17:18 u »
Hoi iedereen.

Na jaren mede gebrouwen te hebben, wilde ik ook een keertje ruiken aan het maken van bier en heb een startset gekocht. Deze staat nu in zn eerste gisting. Even kijken hoe dat smaakt over een paar weken :D

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de onderstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Christiaan S

• Senior lid
  • Land: nl
  • Goed bier is een uitdaging
Re: Ik ben Yarnil
« Reactie #1 Gepost op: 01-09-2013 18:34 u »
Welkom en veel plezier met de hobby.

Offline René K

• Super lid
  • Brouwerij Bibere
    • Biergilde Groningen
« Reactie #2 Gepost op: 01-09-2013 21:16 u »
Welkom Yarnil! Veel plezier met de nieuwe hobby! Alle benodigde info is hier op het forum te vinden. En zo niet dan kun je het altijd nog even vragen.

Offline Anton

• Super lid
  • You're never too old to learn something stupid.
« Reactie #3 Gepost op: 01-09-2013 21:40 u »
Hoi Yarnil, welkom hier. Het is inderdaad een verschil mede of bier. Was de mede goed te drinken? Dan zul je het vergisten al vast kennen. Veel plezier met brouwen.

Tags: