Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: 50 liter pan in de vaatwasser  (gelezen 2680 keer)

Offline DenMaarten

• De Roerstok
  • Senior lid
  • Land: nl
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
50 liter pan in de vaatwasser
« Gepost op: 28-08-2013 12:29 u »
Ik heb vandaag onze vaatwasser eens goed bekeken en kwam er achter dat het bovenste rek geheel uit de machine kan. Door dan het gat in de achterkant (waar het water uit komt) met een rubber stop dicht te maken, kan er een 50 liter pan en dus ook een weckketel in de vaatwasser. Doordat er boven geen water meer door een armatuur gaat komt er onder extra water uit. De pan wordt aan de binnenkant goed schoon! Net getest  ;D
Nadeel is wel dat de rubber stop erg snel slijt door het vaatwasmiddel. Maar daar valt vast nog iets op te verzinnen!

Overigens ook handig: op de keukenkraan heb ik met gardena koppelingen 1 1/2 meter tuinslang vast gezet. Op het eind zit dan een spuit welke je kunt instellen van zachte nevel tot harde straal. Handig voor spoelen / vullen van pannen en mandflessen.

Groeten,
Maarten

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline smaalle

• Junior lid
  • **
  • Land: nl
  • gewoon. bier.
Re: 50 liter pan in de vaatwasser
« Reactie #1 Gepost op: 29-08-2013 08:59 u »
Een brillo sponsje en een beetje elleboogwerk is minder handelingen en de ketel wordt zo schoon als jij het zelf wil.

Tags: