Discussies tbv Wiki-Hobbybrouwen.nl > Discussies tbv Wiki-Hobbybrouwen.nl

Op dit forum default instellen dat je mailtje krijgt als er gereageerd is

(1/2) > >>

carsten888:
Op dit forum lijkt er in de profielinstellingen geen default in te stellen dat je een mailtje krijgt als er gereageerd is. Dat is in de meeste forums wel zo. Zie ik iets over het hoofd?

Als je steeds bij elk bericht, die verborgen instellingen moet open klappen('Bijlagen en andere opties'), en dat vinkje moet zetten (bij 'Breng me op de hoogte als er reacties zijn.'), vergeten de meesten dat, en weten dus nooit dat er antwoord is gekomen. Dat is zonde.

Nou is SMF versie 2.0.5 een critical security patch, dus wellicht tijd om te updaten en te overwegen de configuratie aan te passen.

tjleet:
Persoonlijk vind ik dit:
http://www.hobbybrouwen.nl/forum/index.php?action=unread
toch een makkelijkere optie dan overal een mailtje van krijgen. Maar smaken verschillen.

William:
Is dit niet wat je zoekt of geldt dit alleen voor antwoorden die je hebt gegeven in een topic?

carsten888:
Ah! die bedoelde ik. Ik kom m alleen niet vinden omdat ik niet merkte dat daar onder dat knopje NOG een dropdown menuutje zat, terwijl dat menuutje niet onder 'profiel' getoond wordt.

Dank je. Helemaal dikke prima!

Zou misschien default aan kunnen staan voor nieuwe users.

koffie:
Ik heb tot nu toe maar 1 keer een account op een forum gehad waar ik default een mailtje kreeg als er een reactie op een topic was (wellicht zelfs alleen op eigen topics).
Ik snap dat sommigen graag een mailtje krijgen, maar ik zit er echt niet op te wachten om voor elke reply een mail te krijgen. Laat die keuzen maar aan de gebruiker over ipv default aan te zetten.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie