15-08-2013 SBS Hart van Nederland 19:00 uur Jacques aan het brouwen

Gestart door Jacques, 09-08-2013 16:05 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Jacques

Citaat van: Oscar op 15-08-2013  19:41 uMaar voor die paar seconden op de zolder had je echt geen compleet brouwsel hoeven te maken hoor... ;)

Klopt. Maar grondstoffen zo maar weggooien vind ik zonde. Nu blijft er nog een biertje over. En met een Speidel Braumeister kost het maischen en koken geen enkele inspanning.

Christiaan S

Was een kort maar leuk item. Nu nog even wachten en dan kunnen we het bier proeven.

pigeonhome

Proost Jacques,

Leuk item! Moest je ervan blozen?  ;D
Ik kan niet wachten tot het in de winkel ligt. Heb je enig idee wanneer het verwacht mag worden?

Jacques

Citaat van: pigeonhome op 15-08-2013  20:32 uHeb je enig idee wanneer het verwacht mag worden?

Dat midden oktober zijn.

De-Geert

Hm, ik zit niet standaard om 19:00 voor de buis helaas. Is het nog ergens terug te zien?


William

Leuk om te zien omdat we weten waarom het gaat en omdat we Jacques kennen maar voor de rest vond ik het een erg vluchtig, zeg maar SBS, item. Hooguit wat Brand-promotie m.b.t. hoppige bieren en een nieuw type Brand-bier.

hobbybob


Jacques

Citaat van: De-Geert op 15-08-2013  20:50 uHm, ik zit niet standaard om 19:00 voor de buis helaas. Is het nog ergens terug te zien?

Op de site http://www.hartvannederland.nl/archief/
Zal nog wel even duren denk ik. Ik denk dat je morgen kunt kijken.


Ik krijg trouwen wel de melding:

Gebruik de embed code
De video die je wil kijken kan niet rechtstreeks benaderd worden. Gebruik de embed code om de video te zien.


Geen idee hoe je dat oplost.


[Edit]
Ligt aan de browser zo te merken. Ik gebruik standaard Firefox. Met Internet Explorer lukt het wel.
[/edit]


Jacques


bierhenkie


De-Geert


bierhenkie

Hier stond de link naar de youtubeversie. Men verkoos kennelijk liever de (tijdelijke) verwijzing naar de SBS-site zelf. Paarlen voor de zwijnen.
Ajuu.

Adbrouwt


JanSt


jurgenfd

Nog gefeliciteerd! Ik wil er wel eens eentje van proberen, eind van de maand...

Henielma

Citaat van: Jacques op 15-08-2013  20:08 uHet was kakelverse hop! Mooi groen, helemaal niets mis mee.
Heel de brouwzaal vulde zich met de heerlijke hopgeuren. De verschillen in hopgeur was heel goed waar te nemen.
De hop wordt handmatig toegevoegd om het gaat om zulke grote hoeveelheden.

Ik bedoelde dat het geen bellen waren zoals bij de reclame maar pellets.

bierhenkie

Citaat van: Henielma op 15-08-2013  22:11 uIk bedoelde dat het geen bellen waren zoals bij de reclame maar pellets.
Doen ze het nog netjes.
Sommige proffies verlagen zich net zo makkelijk tot hopextract.

Neetje


Rickb

Heel mooi stukje.
Erg goed gedaan Jacques.

En offtopic,
Ik denk dat ik mij maar ga aansluiten bij degenen zonder TV wanneer mijn oude beeldbuis de geest laat.
Kwam er net achter dat SBS6 niet eens ingesteld staat.

Herman

Leuk stukje, ik had het even opgenomen. Bij mij hebben ze ook tegen de 2 uur tijd genomen voor ca 2 minuten tv. Leuk om mee te maken toch?

Jacques

Citaat van: Herman op 15-08-2013  22:56 uLeuk stukje, ik had het even opgenomen. Bij mij hebben ze ook tegen de 2 uur tijd genomen voor ca 2 minuten tv. Leuk om mee te maken toch?

Het is zeker leuk om (weer) mee te maken. Heel veel jaren terug was ik veel korter op de TV naar aanleiding van de organisatie van ONK. Toen werd ik een beetje simpel van het steeds moeten overdoen van bepaalde handelingen. Daar was deze keer amper of niet sprake.

Er is voor dit filmpje op twee verschillende locaties gefilmd. Als je alle reistijd en opnametijd bij elkaar telt is het bijna een gehele werkdag geweest voor 2 minuten uitzending. Erg veel materiaal wordt niet uitgezonden.

Oscar

Citaat van: Henielma op 15-08-2013  22:11 uIk bedoelde dat het geen bellen waren zoals bij de reclame maar pellets.

Hopbellen zijn normaliter niet zo praktisch in een commerciƫle brouwerij... ;)

bert braadslee

Citaat van: Herman op 15-08-2013  22:56 uBij mij hebben ze ook tegen de 2 uur tijd genomen voor ca 2 minuten tv.
Voor korte items is het wel de standaard, een uurtje per minuut.

Citaat van: Jacques op 15-08-2013  23:09 uHeel veel jaren terug was ik veel korter op de TV naar aanleiding van de organisatie van ONK. Toen werd ik een beetje simpel van het steeds moeten overdoen van bepaalde handelingen. Daar was deze keer amper of niet sprake.
Ook in TV-land heeft de crisis toegeslagen, er is geen geld/tijd meer om scenes over te doen. Beetje creatiever knip- & plakwerk, het TV-publiek slik alles voor zoete koek.

Henielma

Citaat van: Oscar op 15-08-2013  23:23 uHopbellen zijn normaliter niet zo praktisch in een commerciĆ«le brouwerij... ;)
Dat weet ik maar ze maken er wel reclame mee, vandaar.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.