15-08-2013 SBS Hart van Nederland 19:00 uur Jacques aan het brouwen

Gestart door Jacques, 09-08-2013 16:05 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

bierhenkie

Alvast mooie plaatjes Jacques.
De spanning valt van je gezicht af te lezen.

Belooft een mooi item te worden.
Is er wel enig zicht op wanneer e.e.a. wel uitgezonden gaat worden?

Jacques

Citaat van: Jacques op 12-08-2013  21:25 uEr moet bij mij thuis nog gefilmd worden. Wanneer dat precies gebeurt is nog niet bekend.

Maar wat in het vat zit verzuurd niet!

Op de dag dat de opnames bij mij thuis gemaakt worden zal alles uitgezonden worden. Dat zal heel binnenkort gebeuren. Daar word ik nog over gebeld.

Reinout

Jammer maar logisch natuurlijk dat het nog niet wordt uitgezonden.

Dit voorproefje ziet er in ieder geval al leuk uit!

Peterrr

Jammer ik was wel benieuwd!

Maar begrijpelijk.
Mooie foto's en zo te zien heel enerverend!
We wachten netjes af.. :biersmile:

grt Peterr

alrikdew


William

Het enthousiasme straalt al van de foto's af.

Misschien toch maar een carrière-switch overwegen? :brouwen:

luftie

Ik had het al ingeprogrameerd, maar het is wel ontzettend balen dat het niet doorgaat.  Ontzettend droevig voor de koninklijke familie. Komt vast nog wel eens.

thijs

Niels B.

Zit ik voor niets te kijken!

Wat kan sbs6 zo'n verhaal uitrekken zeg.

Ik kijk wel uit naar de uitzending.

Mooie polo's hebben ze bij Brand.

Reinout

Zat het ook te kijken in de hoop toch nog een glimp op te vangen van een verdwaalde shot over bierbrouwen.

Helaas kwam dat niet aan de orde aangezien iedere minuut werd besteed aan het overlijden van Prins Friso. Vond het wel mooi om te zien maar ben het eens dat de informatie ook in 10 minuten verteld had kunnen worden. Hadden ze nog 15 minuten over gehad om een brouwende Jacques te Laten zien. 😉

Eduard

Mij is ook de reclame van Brand op Discovery Channel niet ontgaan. Dit is mooie reclame voor het hobbybrouwen, met een duidelijk professionele ondertoon!

MO

2 x 300 hl. Dat hoop ik volgend jaar op jaarbasis te produceren maar daar heb ik dan wel 20 biersoorten voor nodig.

alrikdew


Drents Hopbier

Citaat van: MO op 13-08-2013  08:09 u2 x 300 hl. Dat hoop ik volgend jaar op jaarbasis te produceren maar daar heb ik dan wel 20 biersoorten voor nodig.

Volgens Jacques was het 35.000 hl in totaal!   Citaat van: Jacques op 04-08-2013  16:37 u

Hopbier

Oscar

Citaat van: MO op 13-08-2013  08:09 u2 x 300 hl. Dat hoop ik volgend jaar op jaarbasis te produceren maar daar heb ik dan wel 20 biersoorten voor nodig.

20 biersoorten ? Nee joh...meer klanten, groter afzet gebied, export.... ;)

MO

Elders, ik dacht op facebook, heb ik gelezen dat er met Jacques samen 300 hl is gebrouwen en dat er over twee weken nogmaals 300 hl zal worden geproduceerd.

Jacques

Morgen komt SBS 6 bij mij thuis langs voor wat opnames.

In de uitzending van 22:30 zal het item te zien zijn.

Greggy

Leuk! Morgen zeker even kijken!

Schaalt jouw recept voor Brand nu praktisch lineair naar de 350 hl? Hoe werkt dat precies?

Jacques

Citaat van: Greggy op 13-08-2013  22:12 uSchaalt jouw recept voor Brand nu praktisch lineair naar de 350 hl? Hoe werkt dat precies?

In principe wel. Uiteraard wordt er rekening gehouden met verschillen in rendement van zowel de mout als de bitterheid.

John

Volgens mij staat er een voetbalwedstrijd gepland rond die tijd....

Oscar

Citaat van: John op 14-08-2013  08:48 uVolgens mij staat er een voetbalwedstrijd gepland rond die tijd....

Alsof dat belangrijk is..... ;D ;D ;D ;)

John

Bedoel dat de prog. gids niet aangeeft dat er iets anders wordt uitgezonden dan de bewuste voetbalwedstrijd. Ik zeg niet dat ik liever voetbal kijk...

Reinout

Ook in mijn tv-gids staat dat de oefeninterland Portugal - Nederland gepland staat tot 23.20.
Daarna komt 10 minuten Hart van Nederland gevolgd door Piets weerbericht en de nabeschouwing.

luftie


EvdBroek

Citaat van: luftie op 14-08-2013  18:31 uMisschien inde rust?

Ja dat zou nou eens leuk zijn, maar ik denk dat dit helemaal vol gepropt zit met reclame

Adbrouwt

Citaat van: EvdBroek op 14-08-2013  18:41 uJa dat zou nou eens leuk zijn, maar ik denk dat dit helemaal vol gepropt zit met reclame
Ha Ha, je weet maar nooit misschien heeft Jacques nog een zak geld gevonden ergens en heeft ie een kwartiertje zend tijd gekocht in de rust tussen Portugal - Nederland ;D

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.