15-08-2013 SBS Hart van Nederland 19:00 uur Jacques aan het brouwen

Gestart door Jacques, 09-08-2013 16:05 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jacques

Hobbybrouwen is bij de commerciƫle zenders een hot item. Het is ongekend zo veel belangstelling er nu ineens is voor het hobbybrouwen.

Aanstaande maandag wordt bij Brand het eerste brouwsel gemaakt van de Blozende Blonde of Brand Zwaar Blond zoals het bier op de markt komt.
Al om 8:00 uur wordt gestart met het brouwsel. Terwijl ik met de brouwmeesters van Brand aan het brouwen zijn zal SBS Hart van Nederland opnamen maken. Na het brouwen bij Brand rijden de cameraploeg en ik naar mij thuis om ook daar opnamen te maken.

's Avonds om 22:30 uur zal het item te zien zijn in de uitzending van Hart van Nederland.


Oscar


Herman

Als het goed is, is mijn tronie a.s. weekend op RTV Noord te zien. Helaas hier niet een harde indicatie, m.a.w. item wordt als vulmiddel gebruikt ;)

EvdBroek

Citaat van: Jacques op 09-08-2013  16:05 u's Avonds om 22:30 uur zal het item te zien zijn in de uitzending van Hart van Nederland.

Heel leuk, ook dit zet ik even in mijn agenda!!

Jacques

Citaat van: Herman op 09-08-2013  16:17 uAls het goed is, is mijn tronie a.s. weekend op RTV Noord te zien. Helaas hier niet een harde indicatie, m.a.w. item wordt als vulmiddel gebruikt ;)

Dat is mooi Herman. Meer reclame kan de hobby niet hebben. Als je een link hebt van het filmpje als het uitgezonden is willen we natuurlijk met zijn allen ook naar dit filmpje kijken.

Adbrouwt

Heren heren moet wel een hobby blijven. Veel plezier met jullie airplay. :D

bierhenkie

Mijn zaterdagavond is nu al goed.
Lekker biertje erbij, zet hem op heren :brouwen: :groots:

De-Geert

Tjongejonge, ik moet weer eens HvNL kijken. Dat doe ik normaal nooit, maar maak graag een uitzondering.

Citaat van: Jacques op 09-08-2013  16:05 uBrand Zwaar Blond zoals het bier op de markt komt.
Ik vond de naam die jij had verzonnen beter.

KJ!

Oei oei oei...


Ik ga vast extra mout en hop bestellen.  Dadelijk is alles uitverkocht in Nederland!

 :nut:

Etn82

Is er iemand misschien bereidt om er een youtube filmpje te maken en online te zetten voor degene zonder TV?

bierhenkie

Citaat van: Etn82 op 09-08-2013  19:51 uIs er iemand misschien bereidt om er een youtube filmpje te maken en online te zetten voor degene zonder TV?
Altijd iemand, incl. ondergetekende.

JanSt

Geweldig, super leuk weer...
Kan je Hart van Nederland niet via internet kijken?

bert braadslee

Citaat van: JanSt op 09-08-2013  20:15 uKan je Hart van Nederland niet via internet kijken?
Gelukkig hoef je dankzij
Citaat van: bierhenkie op 09-08-2013  20:11 uAltijd iemand, incl. ondergetekende.
Niet meer naar Hart van Nederland te kijken  ;D

Erwin

Citaat van: Etn82 op 09-08-2013  19:51 uIs er iemand misschien bereidt om er een youtube filmpje te maken en online te zetten voor degene zonder TV?

En voor mensen buiten het uitzendbereik van de Astra :)

Jacques

Citaat van: De-Geert op 09-08-2013  18:16 uTjongejonge, ik moet weer eens HvNL kijken. Dat doe ik normaal nooit, maar maak graag een uitzondering.
Ik vond de naam die jij had verzonnen beter.

Ik ook...

In een kroeg roept men wat makkelijker een Brand blozend blondje dan een Brand zwaar blond...

Oscar

Brand/Heineken is  niet zo van de leuke biernamen... daar zijn de kleine brouwerijen toch een stuk creatiever in  :brouwen: :biersmile:

RobinB

Mooi, na RTL4 nu ook SBS6. :)

Brand zwaar blond is marketing technisch natuurlijk wel handiger, immers waar zouden ze zich voor moeten schamen?
Wat ik me al een poosje afvroeg, had je de naam "blozend blond" al bedacht bij het insturen?

Jacques

Citaat van: RobinB op 10-08-2013  00:02 uMooi, na RTL4 nu ook SBS6. :)

Brand zwaar blond is marketing technisch natuurlijk wel handiger, immers waar zouden ze zich voor moeten schamen?
Wat ik me al een poosje afvroeg, had je de naam "blozend blond" al bedacht bij het insturen?

Ik begreep dat in Limburg blozend een meer negatieve klank heeft dan hier in Brabant. De mensen hier uit de buurt vinden het een hele mooie aansprekende naam.

De naam had ik samen met mijn vrouw bedacht voor het inzenden. Deze naam stond dan ook op het inschrijfformulier.

RobinB


bert braadslee

Citaat van: RobinB op 10-08-2013  00:13 uGrappig, ik kom alleen niet uit Limburg..  ;)
Volgens je profiel wel... :P

RobinB


Sjeng

Ik ben Maastrichtenaar, maar kan niet zeggen dat blozend hier een negatieve(re) associatie heeft. Toch vind ik Brand zwaar blond wat ambachtelijker klinken dan blozend blond.

Hoe dan ook, ik ga met plezier naar de uitzending kijken! Gefeliciteerd Jacques  :proost:

Reinout

Wordt het nog uitgezonden na de gebeurtenissen bij het koninklijk huis van vandaag?

Jacques

Een geweldige dag gehad! Leuk om zo actief mee te brouwen in een grote brouwerij.

Alleen jammer, jammer. Het droeve nieuws van het overlijden van prins Friso betekent dat de opnames die vandaag gemaakt zijn vanavond niet uitgezonden worden. Er moet bij mij thuis nog gefilmd worden. Wanneer dat precies gebeurt is nog niet bekend.

Maar wat in het vat zit verzuurd niet!



Een paar foto's


De caramout schroten.


Start brouwsel.


SG monster.


Heerlijk die hopgeur.








Samen met de brouwmeesters van Brand.

Oscar

Nee, uitzending gaat niet door i.v.m. overlijden Friso

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.