10-08-2013 RTL Nieuws item over hobbybrouwen

Gestart door evakropman, 07-08-2013 12:51 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JanSt

Leuk..Ik ga zeker even kijken. (En zaterdag weer brouwen...)

DP

 ;D

De kijkcijfers knallen omhoog zaterdag bij RTL!
Top actie!  :groots:

DP  :degroeten:

DP

 :o
Citaat van: Jacques op 07-08-2013  21:09 uAan de hand van die cijfers is duidelijk af te leiden dat hobbybrouwen in de lift zit.
Van 2.400.000 in 2006 naar 10.400.000 in 2012!


Maar hopen dat premier Rutten niet gaat kijken, en deze getallen ziet als een nieuwe bron van inkomsten!  :nut:

Grinnik  ^-^

Drents Hopbier

Citaat van: DP op 08-08-2013  16:36 u:o
Maar hopen dat premier Rutten niet gaat kijken, en deze getallen ziet als een nieuwe bron van inkomsten!

Het zijn website bezoeken en geen aantal brouwers!

HHopbier

hans100w

Citaat van: DP op 07-08-2013  14:28 u;D

BrouwTV binnenkort op RTL  :weetniet:
Nieuwe kansen voor Hans?

grinnik.

 :degroeten:

Ik ben benieuwd of BrouwTV ter sprake komt in het nieuws item. Zo ja, dan zal het aantal hits op youtube omhoog schieten  ;D.  BrouwTV aflevering 1 is al 7175 keer bekeken.
En wie weet, krijgen ze een idee voor een nieuw programma  >:D

Jacques

Citaat van: Drents Hopbier op 08-08-2013  17:09 uHet zijn website bezoeken en geen aantal brouwers!

HHopbier

Klopt helemaal. Er zijn bezoekers die al weer heel snel weg zijn. Bouncing heeft dat. Hoe dan ook de cijfers laten wel een grote groei zien de laatste jaren.

Canis Lupus

Dus morgenavond om 19:30 voor de buis zitten is een must voor ons allemaal. :biersmile:

koffie


JanSt

Citaat van: koffie op 09-08-2013  12:02 uMet bier natuurlijk!

Met eigen bier... natuurlijk

David Steeman

Het zou leuk zijn mocht iemand het kunnen opnemen en op YouTube gooien voor de Belgische vrienden die van RTL verstoken blijven.

heijligers

Citaat van: waaslandwolf op 09-08-2013  13:15 uHet zou leuk zijn mocht iemand het kunnen opnemen en op YouTube gooien voor de Belgische vrienden die van RTL verstoken blijven.
Is terugzien via RTLxl.nl geen optie?
Of komt dat niet door in België?

bierhenkie


Oscar

Citaat van: waaslandwolf op 09-08-2013  13:15 uHet zou leuk zijn mocht iemand het kunnen opnemen en op YouTube gooien voor de Belgische vrienden die van RTL verstoken blijven.

Dit is allang geregeld... :)

tjleet

Citaat van: Oscar op 09-08-2013  16:02 uDit is allang geregeld... :)
Voor onze Belgische vrienden (en mijzelf ;) ): hoe dan?

Oscar

Citaat van: tjleet op 09-08-2013  17:51 uVoor onze Belgische vrienden (en mijzelf ;) ): hoe dan?

Dat is niet belangrijk... maar het item komt ook op Youtube... ;)

David Steeman

Ah geweldig! De streaming website komt inderdaad niet door in België en die proxies zijn ook steeds een heel gedoe...

Oscar

Zo de opnames zijn voor mij voorbij. Vandaag RTL Nieuws op bezoek gehad voor een item over Hobbybrouwen en het commercieel gaan. Ook nog even bij de brouwerij geweest waar mijn bier staat te lageren en er worden wederom weer eens opnamens gemaakt in Raalte, de Nederlandse Proefbrouwerij. Nu afwachten welke beelden ze allemaal gaan gebruiken voor die 2 - 2:30 minuten.  :brouwen: :biersmile: :)

Braumarkt BV

Hier een brand commercial met hobbybrouwers o.a Jacques  :biersmile:



Zag hem deze week ook al op Discovery Chanel voorbij komen


Hoppenbrouwers

Hey die ken ik ;)

Bedankt voor het plaatsen. Hij stond ook al in het wedstrijdtopic

Braumarkt BV

Citaat van: Hoppenbrouwers op 10-08-2013  14:51 uHey die ken ik ;)

Bedankt voor het plaatsen. Hij stond ook al in het wedstrijdtopic

Ok dat had ik niet gezien.. hij kwam deze week een paar keer voorbij op Discovery

Oscar

Citaat van: Brouwmarkt BV op 10-08-2013  14:35 uHier een brand commercial met hobbybrouwers o.a Jacques  :biersmile:

Was inderdaad al gepost in aan ander topic en hoort hier niet thuis.... ;)

Ronald_


Jerome

Ik heb geen tv. De eerste keer in jaren dat ik dit jammer vindt  :(

Niels B.


Rickb

Veel te kort RTL.
Maar mooi gedaan Oscar!

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.