10-08-2013 RTL Nieuws item over hobbybrouwen

Gestart door evakropman, 07-08-2013 12:51 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

alrikdew

Leuk stukje oOcar! Ik kon alleen niet horen wat ze van jou biertje vond. De opname was gestopt bij mij dat ze ja zei! ;)

Adbrouwt

Viel me ineens op dat Oscar de ontsmetter recht in het gezicht bij zijn overbuurman spuit bij de brouwerij :neenee:

matthew

En ik heb in ieder geval het proefbrouwel van '1325' mogen proeven onder toeziend oog van de camera :p
Ik mag je verklappen dat het een lekker biertje is ;)

Oscar

Citaat van: Adbrouwt op 12-08-2013  14:47 uViel me ineens op dat Oscar de ontsmetter recht in het gezicht bij zijn overbuurman spuit bij de brouwerij :neenee:

 ;D Ja dat zie ik nu ook... geinig... ;D ;D ;D

Ralph

Leuk stukje en mooi dat er aandacht voor is! Als ik op maandagochtend op mijn werk kom er verschillende reacties hoor van collega's en die positief reageren, is dat voor mij al een teken dat het een geslaagd item is. Verdere diepgang biedt dit forum en ik heb tot nu toe altijd antwoorden op vragen die ik had gevonden!  :degroeten:

George81

Citaat van: alrikdew op 12-08-2013  14:21 uLeuk stukje oOcar! Ik kon alleen niet horen wat ze van jou biertje vond. De opname was gestopt bij mij dat ze ja zei! ;)

Ze zei "Ja lust ik"

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.