24-05-2014 Brand Bierbrouwwedstrijd 2014

Gestart door Drents Hopbier, 11-07-2013 12:21 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

matthew

Citaat van: Hoppenbrouwers op 23-05-2014  18:29 uStond volgens mij in de intro mail. Verder staat het ook gewoo op de site van brand dus ALLE bezoekers kunnen dat invullen. Ze weten dan welliswaar hoeveel mensen er op bezoek komen maar niet welk percentage daarvan brouwer is...

Jazeker weten ze dat als je alle gegevens invuld.. :-D

Hoppenbrouwers

Citaat van: matthew op 23-05-2014  19:33 uJazeker weten ze dat als je alle gegevens invuld.. :-D
Het is toch geen vraag in de format?

Herman

Citaat van: Oscar op 23-05-2014  01:23 uRegel wat zou ik zeggen... ;D

Wordt het niet tijd dat er in vervolg voor wedstrijden door deelnemers wordt aangeven of ze voor een prijs in aanmerking willen komen (en dus verplicht aanwezig zijn bij de uitreiking), of dat ze alleen en keuringsformulier, dus terugkoppeling, wensen van neen keurmeester? Het komt namelijk nog te vaak voor de prijswinnaars niet aanwezig zijn! En (mijn mening)  niet aanwezig = geen prijs  :) :)
Sorry, dat vind ik echt kul! In plaats van het beste bier, wint dan het beste bier van de aanwezige brouwers. Manage dat maar eens, nog los van het feit dat het niet fair is.


En zoals (o.a.) William terecht aangeeft, is de reden van afwezigheid helemaal niet bekend.

Ik doe ook mee, ben helaas niet aanwezig. Dat laatste is geen keuze voor mij, ik had het graag anders gedaan. Maar ja, sommige dingen gebeuren in het leven. Dat wist ik op moment van inschrijven niet, maar had ik het geweten, had ik wellicht toch meegedaan.

matthew

DIT stond er in de mail. als je die opende kwam je bij de nieuwe fles uit. Op de Brand site zelf staat deze pagina en daar kun je alle gegevens invullen... die zullen ze wel vergelijken met de aangemelde brouwers, dan weten ze precies wie er komt (indien je je opgeeft).

Hoppenbrouwers

Citaat van: matthew op 23-05-2014  20:14 uDIT stond er in de mail. als je die opende kwam je bij de nieuwe fles uit. Op de brand site zelf staat deze pagina en daar kun je alle gegevens invullen... die zullen ze wel vergelijken met de aangemelde brouwers, dan weten ze precies wie er komt (indien je je opgeeft).
Klopt. Ik ben er bij, maar heb me niet aangemeld via de site. Waarschijnlijk ben ik daar niet de enige in. (Vorig jaar wel aangemeld trouwens.)

matthew

Ik zeg: TOT MORGEN!

Ik draag een polo met lange mouwen van het Twents bierbrouwers gilde... dus spreek me gerust aan :D kunnen we ff gezellig kletsen :D

Hoppenbrouwers

Citaat van: matthew op 23-05-2014  21:18 uik zeg: TOT MORGEN!

ik draag een polo met lange mouwen van het Twents bierbrouwers gilde.. dus spreek me gerust aan :D kunnen we ff gezellig kletsen :D
Doen we  :)

Hay

Helemaal met Herman eens .
Het is een wedstrijd voor wie het beste bier maakt.
Het bier word door onafhankelijke keurmeesters gekeurd en het beste bier wint .
Tenminste daar mag je vanuit gaan.
En niet het bier van wie wel aanwezig is.
Wat zou dan het volgende zijn , lelijke of niet leuke of niet fotogenieke mensen mogen ook niet winnen.

orangeloo

Ik ben der morgen ook bij, en ik denk dat ik in het oranje ga   ;)

Niels B.

Citaat van: arluijen op 19-05-2014  16:04 u;D

De motivatie is dat ik graag wil, maar dat er een schoonfamilie weekend is georganiseerd rondom een zieke schoonmoeder. Hoe zeg ik dit subtiel, ehm..:

Natuurlijk zit ik veel liever met biernerds in een brouwerij in spanning af te wachten of mijn eigen IPA brouw in de prijzen gaat vallen, danwel de feitelijke winnaar live te feliciteren. Echter, ideale schoonzoon die ik ben, wil ik natuurlijk nóg liever nog één keer met mijn complete schoonfamilie in een huisje aan het strand in Katwijk zitten, ik had immers al rondgebazuind dat ik toch niet ga winnen...

Ik neem je prijs wel mee terug naar Katwijk. Welk huisje zit je?

arluijen


Jacques

Voor de nabeschouwingen van de Brand Bierbrouwwedstrijd 2014 en het ONK 2014
zie dit topic.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.