Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.
Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com
Toch jammer dat het in Wijlre is. Ik snap dat daar het hoofdkwartier is maar het kost me drie uur met het OV om daar te komen. Dat is me teveel. En de auto is natuurlijk geen optie... Jammer!
Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.
Gezien het feit dat ik er niet live bij kan zijn: Is er een live "stream" om op afstand te kunnen volgen wie er wint? Twitter of zo? Begin nu wel echt heel erg nieuwsgierig te worden.
Hoe weten ze dan of je erbij bent of niet. Ik kan er ook niet hele dag bij zijn...
Was vorig jaar in ieder geval niet zo.Kan ook niet. Want dan zouden ze m moeten bellen. Kort voordat het bekend gemaakt wordt. De laatste tien worden namelijk op de dag zelf pas gekeurd.
Prima, maar daarom zou ik willen weten of ik bij die laatste 10 zit. Zo ja, dan regel ik wat. Zo nee, dan vrees ik dat ik af zal moeten haken....
Als je wel wat kan regelen als je zeker weet dat je in de prijzen valt is de motivatie/prioritering ook niet optimaal. Of begrijp ik dat verkeerd?
Ben het met KC eens. maar ik vermoed dat de winnaar misschien wel al zachtjes ingefluisterd is dat het slim is om te komen...
De motivatie is dat ik graag wil, maar dat er een schoonfamilie weekend is georganiseerd rondom een zieke schoonmoeder. Hoe zeg ik dit subtiel, ehm..:
Wordt het niet tijd dat er in vervolg voor wedstrijden door deelnemers wordt aangeven of ze voor een prijs in aanmerking willen komen (en dus verplicht aanwezig zijn bij de uitreiking), of dat ze alleen en keuringsformulier, dus terugkoppeling, wensen van neen keurmeester ? Het komt namelijk nog te vaak voor de prijswinnaars niet aanwezig zijn !! En (mijn mening) is niet aanwezig = geen prijs
Misschien gewoon op het inschrijfformulier vemelden dat aanwezigheid erg op prijs wordt gesteld of dat je kunt aangeven of je er wel of niet bent.Strafmaatregelen, zoals geen prijs geen prijs geven of geen keuringsformulier is wel erg extreem. Je weet nooit wat de reden is dat iemand er niet kan zijn.
Strafmaatregelen, zoals geen prijs geen prijs geven of geen keuringsformulier is wel erg extreem. Je weet nooit wat de reden is dat iemand er niet kan zijn.