24-05-2014 Brand Bierbrouwwedstrijd 2014

Gestart door Drents Hopbier, 11-07-2013 12:21 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hoppenbrouwers

Citaat van: Zedd op 17-05-2014  20:34 uToch jammer dat het in Wijlre is.  Ik snap dat daar het hoofdkwartier is maar het kost me drie uur met het OV om daar te komen. Dat is me teveel. En de auto is natuurlijk geen optie... Jammer!
Neem iemand mee. Heb je een BOB en is nog gezellig ook.

Zedd

Graag :)
Maar mijn mede-brouwers laten me in de steek :'(

arluijen

Gezien het feit dat ik er niet live bij kan zijn: Is er een live "stream" om op afstand te kunnen volgen wie er wint? Twitter of zo?

Begin nu wel echt heel erg nieuwsgierig te worden.

Hoppenbrouwers

Citaat van: arluijen op 19-05-2014  11:22 uGezien het feit dat ik er niet live bij kan zijn: Is er een live "stream" om op afstand te kunnen volgen wie er wint? Twitter of zo?

Begin nu wel echt heel erg nieuwsgierig te worden.
Weet je zeker dat je niets kan regelen?
Als je wel meedoet maar niet aanwezig bent zou dat voor Brand wel eens mee kunnen tellen of je 'wint' of niet.


John

Hoe weten ze dan of je erbij bent of niet. Ik kan er ook niet hele dag bij zijn...

Hoppenbrouwers

Citaat van: John op 19-05-2014  12:49 uHoe weten ze dan of je erbij bent of niet. Ik kan er ook niet hele dag bij zijn...
Ik meen dat er vorig jaar bij de laatste tien ook een naam werd genoemd die niet op het podium verscheen. Die heb ik daarna ook niet meer terug zien komen. De uiteindelijke winnaar zie je namelijk een paar uur voor de finale al een keer op de buhne staan.
Nu kan dit los van elkaar staan. Naar gezien het hele circus rondom Brand op de locatie lijkt het me onwaarschijnlijk dat ze een prijs uit gaan reiken aan iemand die er niet is (met alle camera's en pers aanwezig) en dat ze hem later telefonisch op de hoogte brengen.

Als je er al niet de hele dag kan zijn. Zorg dan dat je bij de uitreiking kan zijn...

KC

Dan moeten ze dat in de regels zetten. Ik ben ook niet in staat te komen zaterdag al zou ik willen. Wees dan gewoon eerlijk en geef dat aan.

John

Heeft iemand het dagprogramma van Brand en ONK? Ik bedoel dan niet de sprekers maar wel de tijden van het bekend maken van de finalisten/winnaars?

Zedd

Ben het met KC eens. maar ik vermoed dat de winnaar misschien wel al zachtjes ingefluisterd is dat het slim is om te komen...

KC

Kijk dat zou ik een goed idee vinden

Hoppenbrouwers

Was vorig jaar in ieder geval niet zo.
Kan ook niet. Want dan zouden ze hem moeten bellen. Kort voordat het bekend gemaakt wordt. De laatste tien worden namelijk op de dag zelf pas gekeurd.

arluijen

Citaat van: Hoppenbrouwers op 19-05-2014  15:29 uWas vorig jaar in ieder geval niet zo.
Kan ook niet. Want dan zouden ze m moeten bellen. Kort voordat het bekend gemaakt wordt. De laatste tien worden namelijk op de dag zelf pas gekeurd.

Prima, maar daarom zou ik willen weten of ik bij die laatste 10 zit. Zo ja, dan regel ik wat. Zo nee, dan vrees ik dat ik af zal moeten haken....

Hoppenbrouwers

Citaat van: arluijen op 19-05-2014  15:51 uPrima, maar daarom zou ik willen weten of ik bij die laatste 10 zit. Zo ja, dan regel ik wat. Zo nee, dan vrees ik dat ik af zal moeten haken....
En dát laten ze nu net in het midden. Begrijpelijk, Je loopt anders het risico dat veel mensen afhaken die geen bericht heben gekregen. Die hebben namelijk een reden minder om aanwezig te zijn.

Ik denk dat we het gewoon af moeten wachten.
Als je wel wat kan regelen als je zeker weet dat je in de prijzen valt is de motivatie/prioritering ook niet optimaal. Of begrijp ik dat verkeerd?

arluijen

Citaat van: Hoppenbrouwers op 19-05-2014  15:57 uAls je wel wat kan regelen als je zeker weet dat je in de prijzen valt is de motivatie/prioritering ook niet optimaal. Of begrijp ik dat verkeerd?

 ;D

De motivatie is dat ik graag wil, maar dat er een schoonfamilie weekend is georganiseerd rondom een zieke schoonmoeder. Hoe zeg ik dit subtiel, ehm..:

Natuurlijk zit ik veel liever met biernerds in een brouwerij in spanning af te wachten of mijn eigen IPA brouw in de prijzen gaat vallen, danwel de feitelijke winnaar live te feliciteren. Echter, ideale schoonzoon die ik ben, wil ik natuurlijk nóg liever nog één keer met mijn complete schoonfamilie in een huisje aan het strand in Katwijk zitten, ik had immers al rondgebazuind dat ik toch niet ga winnen...

Rooise Rakker

Heej Hoppenbrouwers


Gij hebt makkelijk lullen, met dat neem je toch iemand mee die BOB is! Hahaha, gewoon vertellen dat je chick zwanger is en niet mag drinken.
Hoewel, ik mag ook niet klagen, denk ik, want anders was ik die BOB geweest en was ik
GEEN prettig gezelschap geweest.


Rooise Rakker

Batavier

Citaat van: Zedd op 19-05-2014  15:11 uBen het met KC eens. maar ik vermoed dat de winnaar misschien wel al zachtjes ingefluisterd is dat het slim is om te komen...

Klopt

Oscar

Citaat van: arluijen op 19-05-2014  15:51 uPrima, maar daarom zou ik willen weten of ik bij die laatste 10 zit. Zo ja, dan regel ik wat. Zo nee, dan vrees ik dat ik af zal moeten haken....

Citaat van: arluijen op 19-05-2014  16:04 uDe motivatie is dat ik graag wil, maar dat er een schoonfamilie weekend is georganiseerd rondom een zieke schoonmoeder. Hoe zeg ik dit subtiel, ehm..:

Regel wat zou ik zeggen... ;D

Wordt het niet tijd dat er in vervolg voor wedstrijden door deelnemers wordt aangeven of ze voor een prijs in aanmerking willen komen (en dus verplicht aanwezig zijn bij de uitreiking), of dat ze alleen en keuringsformulier, dus terugkoppeling, wensen van neen keurmeester? Het komt namelijk nog te vaak voor de prijswinnaars niet aanwezig zijn! En (mijn mening)  niet aanwezig = geen prijs  :) :)

William

Misschien gewoon op het inschrijfformulier vemelden dat aanwezigheid erg op prijs wordt gesteld of dat je kunt aangeven of je er wel of niet bent.

Strafmaatregelen, zoals geen prijs geen prijs geven of geen keuringsformulier is wel erg extreem. Je weet nooit wat de reden is dat iemand er niet kan zijn.

arluijen

Citaat van: Oscar op 23-05-2014  01:23 uWordt het niet tijd dat er in vervolg voor wedstrijden door deelnemers wordt aangeven of ze voor een prijs in aanmerking willen komen (en dus verplicht aanwezig zijn bij de uitreiking), of dat ze alleen en keuringsformulier, dus terugkoppeling, wensen van neen keurmeester ? Het komt namelijk nog te vaak voor de prijswinnaars niet aanwezig zijn !! En (mijn mening)  is niet aanwezig = geen prijs  :) :)

Citaat van: William op 23-05-2014  06:26 uMisschien gewoon op het inschrijfformulier vemelden dat aanwezigheid erg op prijs wordt gesteld of dat je kunt aangeven of je er wel of niet bent.

Strafmaatregelen, zoals geen prijs geen prijs geven of geen keuringsformulier is wel erg extreem. Je weet nooit wat de reden is dat iemand er niet kan zijn.

Ik ben het daar mee eens. Kijk, het is mijn probleem dat ik niet kan komen, dat probleem deed zich voor nadat ik het bier had gebrouwen. Het feit dat ik het aansnijd geeft ook aan dat ik het zelf al vervelend genoeg vind voor een organisatie. Een optie om aan te geven dat ik er niet bij kan zijn en daarom geen hoofdprijs kan winnen, lijkt me redelijk voor beide partijen.

John

De ontknoping van Brand en ONK nadert...

Hoppenbrouwers

Ben overigens ook wel benieuwd wanneer ze de laatste 10 deelnemers bekend maken (is ook niet gecommuniceerd). Herinner me dat dat vorig jaar redelijk vroeg op de middag was.
Ik ben in ieder geval op tijd aanwezig... hoop ik

Eric v B

Citaat van: William op 23-05-2014  06:26 uStrafmaatregelen, zoals geen prijs geen prijs geven of geen keuringsformulier is wel erg extreem. Je weet nooit wat de reden is dat iemand er niet kan zijn.

Het zou toch een gemiste kans zijn als de maker van het lekkerste bier niet aanwezig kan zijn en daardoor niet de wedstrijd wint en dat er daardoor niet het lekkerste bier in de schappen van Brand komt te staan  :-\

Iedereen die naar Wijlre gaat, veel plezier en succes!

Eric

matthew

Ze kunnen volgens mij redelijk goed inschatten wie van de deelnemers aanwezig zullen zijn.. ik (en denk iedereen) heb immers een mail gehad om aan te geven via de website van Brand of je komt en met hoeveel. Het zou erg raar staan als de winnaar er niet zou zijn.

John

Whoeaaa ik heb geen mail gehad...

Hoppenbrouwers

Stond volgens mij in de intro mail. Verder staat het ook gewoo op de site van Brand dus ALLE bezoekers kunnen dat invullen. Ze weten dan welliswaar hoeveel mensen er op bezoek komen maar niet welk percentage daarvan brouwer is...

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.