Hopveld oogsten met forumleden

Gestart door Hoppenbrouwers, 26-06-2013 06:02 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

William

Leuk initiatief. Noteer mij maar voor misschien (met een ja intentie).

Hoppenbrouwers

Citaat van: Cisdevésser op 26-06-2013  19:00 uHoi,

Leuk initiatief !

Volgens deze site http://beerlegends.com/hallertauer-taurus-hops is het een late soort, dus zal het wel oktober worden.
Als dit werkelijk zo is wil ik wel van de partij zijn, tweede helft van september is voor mij namelijk onmogelijk...

Groetjes.....Cis
Deze site staat ook al in de openingspost ;) ik gok ook op eind september begin oktober.
Alleen het laatste weekend van september wordt het gegarandeerd niet. Dan ga ik al wat anders oogsten. De definitieve oogstdatum laat nog wel een hele poos op zich wachten.

Brouwerstraat

Citaat van: ros op 26-06-2013  19:15 uTop idee!

Zou jij mij ook bij 't 'misschien' lijstje kunnen zetten?

Zet mij ook maar op het misschienlijstje

Ronald_

Leuk initiatief! Misschien kunnen we ook wat spannendere hoppen planten als deze planten eruit gaan ;)

Ik hou dit zelf wel ff in de gaten, maar ik ben bang dat ik weinig tijd heb tegenwoordig..

Hoppenbrouwers

Citaat van: Ronald_ op 26-06-2013  20:20 uLeuk initiatief! Misschien kunnen we ook wat spannendere hoppen planten als deze planten eruit gaan ;)

Ik hou dit zelf wel ff in de gaten, maar ik ben bang dat ik weinig tijd heb tegenwoordig..
:o ? De planten worden geoost maar bljven gewoon zitten he. Denk dat je trouwens van het afval wel een stekje mag maken.

tjleet

Iets duidelijker:
misschien
(inderdaad afhankelijk van datum ;) )

Jacques

Een leuk initiatief.
Zouden we dit kunnen combineren met een bezoek aan de brouwerij? Hebben we meteen een complete forumbijeenkomst...

In dat geval kom ik graag. Al is het alleen al om foto's te maken en met veel hobbybrouwers te babbelen.

Hoppenbrouwers

Citaat van: Jacques op 26-06-2013  23:48 uEen leuk initiatief.
Zouden we dit kunnen combineren met een bezoek aan de brouwerij? Hebben we meteen een complete forumbijeenkomst...

In dat geval kom ik graag. Al is het alleen al om foto's te maken en met veel hobbybrouwers te babbelen.
Als het doorgaat ga ik er stiekem vanuit dat we ook een kijkje in de brouwerij mogen nemen. Dat is namelijk het restaurant zelf ;). Kan me alleen voorstellen dat dat wat lastiger is als er gasten zijn (en dat is in het weekend het geval).
Babbelen en foto's knippen komt altijd goed van pas.

RS

Ik wil ook graag op de misschien lijst, super initiatief!

koffie

Ik wil ook graag op het misschien lijstje :)

Ronald_

Citaat van: Hoppenbrouwers op 26-06-2013  20:26 u:o ? De planten worden geoost maar bljven gewoon zitten he. Denk dat je trouwens van het afval wel een stekje mag maken.

Ik sleur zo een rijtje uit de grond om er nieuwe rassen neer te zetten hoor  >:D

heijligers

Goed initiatief: OpenLaarbeekseHopOogstDagen  ;D

Als mijn agenda het toelaat kom ik graag naar Aarle toe.

lokitje

Prima eten, en prima bier bij het Croy :proost: Heb er zelf al eens gegeten en verschillende bieren van Croy mogen proeven.

Heb mezelf verder nog niet voorgesteld maar bij deze!

Ben Peter uit Veldhoven en vind het interessant om bier te brouwen en las tot dusverre "stiekem" mee op het forum.
Of ik mee hop ga plukken weet ik nog niet, wel leuk initiatief inderdaad.

De groeten.

orangeloo

Lijk me leuk. Afhankelijk van de dag heb ik misschien ook wel interesse.  :brouwen:

(Dus ja als mijn agenda het toelaat)

RobinB

Citaat van: lokitje op 02-07-2013  19:34 uHeb mezelf verder nog niet voorgesteld maar bij deze !

Hoi Peter!
Dat werkt beter als je daar een eigen topic voor opent in het board "Stel je voor". :)

Marcel R

Leuk initiatief  ;D

Als de datum mij uitkomt (vakanties en/of sociale verplichtingen) ben ik van de partij.

Dus zet me maar op het 'misschien lijstje'.  :degroeten:

NSWS

Zet mij maar op de misschienlijst, want ik heb de laatste 2 weken van september vakantie.

groet Nico

krek zat

Het is inderdaad nog lastig in te plannen als er nog geen vaste datum is, maar ik wil ook graag mee komen oogsten, dus zet me ook maar op de misschienlijst

Kleine_Schriek

Leuk! Ik ben van de partij!

Hoppenbrouwers

Citaat van: Kleine_Schriek op 04-07-2013  22:09 uLeuk! Ik ben van de partij!
Kijk! Pro-actieve uitspraken. Daar hou ik van. :)

kroonkurk


PatrickBrouwer

Het lijkt mij leuk om mee te maken, maar ben een complete forum-outsider en heb alleen nog maar met blikken gebrouwen. Een echt interessante bier-gesprekspartner ben ik dus nog niet.

Ik ben een liefhebber en zou graag op deze manier eens bezig willen zijn met mijn hobby. Als het mogelijk is ben ik er bij.

bolks

Ik ga graag mee oogsten, is niet te ver weg voor mij. Het blijft wel bij een misschien i.v.m. de agenda :-\.

dorus1983

Lijkt me erg leuk en gezellig om met een stel zelfde bieridioten een dagje met de ingrediënten bezig te zijn. Heeft iemand enige indicatie van de datum cq maand?

Hoppenbrouwers

Ik ga binnenkort even op bezoek bij de brouwerij en geef dan ook even een update van de stand van zaken. De bellen zijn in ieder geval al langzaam aan het groeien. Gelukkig krijgen ze genoeg zon met dit weer.

Citaat van: dorus1983 op 22-07-2013  17:55 uLijkt me erg leuk en gezellig om met een stel zelfde bieridioten een dagje met de ingrediënten bezig te zijn. Heeft iemand enige indicatie van de datum cq maand?
De openingspost even goed doorlezen geeft antwoord op je vraag


Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.