Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.
Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com
Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.
Foto?
30 Euro per stuk is trouwens een prima prijs. Bij de schroothandel betaal je hetzelfde en dan zit er nog geen doorvoer in.
Ja,Ik heb er zelf ook 30 euro voor betaald en dan nog zelf open slijpen en een doorvoer in laten lassen.Maar ze staan niet echt in de weg hoor, maar als ik er iemand mee kan helpen
Ik heb intresse.. Je hebt een PM
Mijn prijs is 60 euro
Is ook een prima prijs voor mij;)
Ik heb een PM gestuurd naar jouw Sjoerdd96
Ik heb nog niets ontvangen
M.b.t. de pb problematiek: heb je vanuit het forum een pb gestuurd of heb je wellicht gereageerd op de notificatie met het pb van sjoerd? Dat laatste werkt namelijk niet.
Betekent dit dat als ik reageer op een pb in 'mijn berichten', deze niet aankomt?Ik kreeg al paranoïde neigingen, want niemand reageert als ik een berichtje beantwoord...Hoe moet het dan wel?
Kun je een mail sturen naar mij met je emailadres erin.Ik heb gisteren er verschillende verstuurd, maar blijkbaar gaat er iets fout.
Nee, als je reageert op een bericht in "mijn berichten" dan komt deze gewoon aan bij de ander.
Klopt, ik doelde op reageren op de email. Vanuit het forum reageren moet goed lopen.
Nog steeds te koop.