Waar brouw jij?

Gestart door casa di kuki, 10-05-2013 09:23 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

In welke ruimte brouw je?

in de keuken
197 (45.9%)
in een andere ruimte in huis
79 (18.4%)
in een schuurtje buiten
102 (23.8%)
bij een vereniging
0 (0%)
anders
51 (11.9%)

Totaal aantal stemmen: 429

PieterStorm

Citaat van: Mark GA op 22-11-2018  18:07 uDoet me toch een beetje denken aan mijn hol:

Gaaf. Zou ik ook wel willen. Hoeveel koelkasten heb je er wel niet staan?

erhaco

Altijd buiten, in mijn prieel, of onder overkapping. Dan heb ik geen gezeur van de vrouw over de stank.

squaadgras

Met de HERMS in de tuin. Rol 'em uit de schuur en gaaaaaan

HermanH

Citaat van: erhaco op 26-01-2019  15:33 uAltijd buiten, in mijn prieel, of onder overkapping. Dan heb ik geen gezeur van de vrouw over de stank.
Dan moet je uw vrouw maar eens bloemkool of broccoli laten koken in de keuken thuis, eens zien wie er dan gaat "neuten" over de geur...  :D ;D

beermenke

Altijd in de garage, alles bij de hand, apparatuur, ingrediënten, electra, gas, water en radio,  raam en deur open want ketel staat niet onder de afzuigkap. Mocht er iets morsen ook geen probleem. Koffie wordt gebracht 😏

haicoterbeek



In mijn brouwschuur!

Rely

Ik brouw altijd onder het afdak, in de winter heb ik een passend dekbed om mijn Grainfather.  :brouwen:

Jaapieo

Citaat van: MikeG op 06-11-2018  16:42 uOverigens ziet het gemaal er tegenwoordig zo uit en je kan het onderhuis nog zien door de struiken met de 2 grote groene deuren en het oude NAP peilmeetstok.


Grappig, net een rondje gelopen in het dorp waar mijn ouders sinds kort wonen, loop ik ineens langs dit oude gemaal 😉

xaos

Anders: buiten onder het afdak

DeAik

Ik brouw in de (extra) badkamer op de voormalig aankleedtafel van mijn gehandicapte zoon. We gebruikten die niet meer voor hem, dus dat is een fijne brouwtafel geworden. Verder alles bij de hand, water, afvoer, schoonmaakbasin (bad 😂) de keuken en de tuin (voor afvoer bostel en hop). mijn klimaatkasten staan in de schuur.

Erwin Warners

Meestal in de garage i.v.m. het formaat van de ketel is dit handiger.
Echter heb ik ook een klein keteltje en daarmee wil ik wel eens in de keuken brouwen.

Raymond W



Hier ook in de badkamer. Alles bij de hand.
Opslag in lagering in de bierkamer (slaapkamer die nu over is ivm uitwonende kinderen).

Chris71

Vroeger in de keuken, tegenwoordig in de achtertuin onder de overkapping. Quooker gebruik ik dan nog wel stiekem voor het spoelwater ;-)

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.