1-2 juni 2013: pre-ONK camping meeting - Ja, ik wil!

Gestart door heijligers, 30-03-2013 11:07 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Noot


Caspar

Het plan was om zaterdag te komen en maandag weer te vertrekken, maar gezien de beperkte opkomst ga ik waarschijnlijk geen dag vrij nemen hiervoor en tenten heen en weer slepen...

Ik heb daarom een optie genomen op een hotel in de buurt, wij komen dus waarschijnlijk niet camperen maar wel BBQ'en en bier drinken :biersmile: .

davadox


Caspar


davadox

Ondanks dat het vorig jaar voortreffelijk was doen we dit jaar niet mee met de bbq

borrel_

Waar is het overzicht deelnemers gebleven voor de camping en BBQ pre-ONK?  :o
(inmiddels gevonden: momenteel 18 overnachters/deelnemers BBQ)
En gelijk maar de directe vraag aan Dave: kun/wil je zorgen voor de BBQ?
Is hier een minimum aantal deelnemers aan verbonden? :weetniet:
Is vorig jaar zeer goed bevallen, zou dus prettig zijn als het dit jaar weer kan.  :biersmile:

MO

502 ingezonden bieren. Weer een mega keur klus.

Herman

Ik wil graag 3 keer assisteren, heb ik meteen de norm gehaald om zelfstandig te kunnen keuren.

Oscar

Citaat van: Herman op 24-04-2013  23:29 uIk wil 3 keer assisteren, heb ik meteen de norm gehaald om zelfstandig te kunnen keuren.

Met 500+ bieren moet dat gaan lukken. In 2005 hadden we er 430 en met 3 dagen net genoeg tijd.... dus de vrijdag, zaterdag en zondag heb je voldoende gelegenheid  :biersmile:

RGeraads

Ik kom helaas op zondag pas terug van vakantie, dus kan geen enkele dag meekeuren :'(

heijligers

Leuk veel aanmeldingen voor het ONK  :D . Komt er ook nog iemand naar het pre-ONK?  ;D

 :police: Daar was dit draadje voor bedoeld...

Oscar

Citaat van: heijligers op 25-04-2013  08:51 uKomt er ook nog iemand naar het pre-ONK?  ;D

De spoeling is dit jaar erg dun... :(

Caspar

Misschien komen alle aanmeldingen hiervoor ook in de laatste week ;) .

David Steeman

Ik heb zonet naar de camping gebeld om onze plaats te reserveren. Er is plaats gehouden voor een 20-tal personen maar er waren nog niet veel reserveringen gemaakt. Bij deze een warme oproep aan de andere deelnemers om zo snel mogelijk te reserveren zodat tenminste het aantal deelnemers bekend is.  Anders blijft iedereen naar mekaar kijken om te zien hoeveel animo er is.

Wij zijn er dus in ieder geval bij. Ik kijk uit naar een gezellig weekendje camperen (wij komen zelfs al vrijdag toe om er een mooi weekend van te maken), wat kletsen over onze favoriete hobby en samen van onze zelfgemaakte biertjes te proeven. Ik heb de voorbije weken erg mijn best gedaan om de voorraad te proeven bieren aan te vullen. Lijkt me erg gezellig!

heijligers

Ik zit er ook over te denken om al op vrijdag te komen. Vrouw en kids hebben het weekend aangegrepen om zelf ook weg te gaan, dus waarom zou  ik thuis blijven.
Misschien op vrijdag al richting Jopen en daar wat bieren proeven :biersmile:, omdat dat er zondag wel minder van zal komen. Dan moet er immers ook weer naar huis worden gereden.

David Steeman

Lijkt mij een prima plan, kunnen we vrijdagavond al een pre-pre-ONK proefsessie doen :-) Ik vraag me ook af of er elders in Haarlem bezienswaardigheden en biercafés zijn waar we vrijdag en zaterdag overdag ons mee bezig kunnen houden?

RGeraads

Zaterdag 1 juni is Open Brouwerijen dag. Mogelijk kunnen jullie de trein pakken naar Amsterdam (klein kwartiertje) en hier wat brouwerijen bezoeken. Voor deelnemende brouwerijen zie deze link. Verder zijn er nog wat leuke biercafé's die een bezoek meer dan waard zijn. O.a. In De Wildeman, 't Arendsnest en the Beer Temple.

heijligers

Citaat van: waaslandwolf op 08-05-2013  12:33 uLijkt mij een prima plan, kunnen we vrijdagavond al een pre-pre-ONK proefsessie doen :-)
Komt goed.  :biersmile:

DP

 :biersmile:

Wij komen dit jaar helaas niet naar ONK.
De Barbecue laten we dit jaar ook even voorbij gaan.

Ben wat minder actief op het forum het afgelopen jaar, maar jullie zeker niet vergeten!
We geven wel ons jaarlijks feestje, zal daar even een draadje voor openen.


Veel succes en plezier allemaal.
DP  :degroeten:

Noot

ik denk dat we ook kunnen concluderen dat er dit jaar geen barbeque komt. Helaas.
Zelf komen wij zaterdag en biljven tot maandag. Dan kunnen we zondag gewoon een proeverij houden bij Jopen.

Misschien kunnen we een leuk restaurant vinden waar we met z'n allen kunnen eten.

heijligers

Jammer van de barbecue. Ik kom ook al op vrijdag en ga zondag naar huis.

Zou liever za-ma blijven, maar ik moet maandag bij een nieuwe baas beginnen. Net als zo'n 180 collega's. Die eerste dag bij een geheel nieuwe organisatie wil ik toch niet missen.

David Steeman

Ik neem wel mijn eigen BBQ mee, dus wie zichzelf wil voorzien van een stukje vlees kan een plekje boven het vuur gebruiken. Laat het dan wel even weten hier.

heijligers

Citaat van: waaslandwolf op 16-05-2013  11:09 uIk neem wel mijn eigen BBQ mee, dus wie zichzelf wil voorzien van een stukje vlees kan een plekje boven het vuur gebruiken. Laat het dan wel even weten hier.
Ik doe graag mee. Wil je dat op de zaterdag doen of al op vrijdag?



Kleine_Schriek

Citaat van: waaslandwolf op 16-05-2013  11:09 uIk neem wel mijn eigen BBQ mee, dus wie zichzelf wil voorzien van een stukje vlees kan een plekje boven het vuur gebruiken. Laat het dan wel even weten hier.
Als het weer meezit, grillen we graag mee op zaterdag! 2 personen dus. Als jullie kookspullen hebben, dan wil ik ook wel een lekkere salade erbij maken. De boodschappen doen we op zaterdag in Haarlem wel.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.