1-2 juni 2013: pre-ONK camping meeting - Ja, ik wil!

Gestart door heijligers, 30-03-2013 11:07 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jacques

Ik sluit niet uit dat het weer in de Week van het Nederlandse Bier zal zijn. Door een goede afstemming met Brand kan denk ik wel het een en ander geregeld worden.

RobinB

De Brand wedstrijd zal zeer waarschijnlijk weer in de week van het Nederlandse bier zijn. Als de roerstok/ONK comité slim is plannen ze het ONK dus daarbuiten.
Het spelletje "wij waren de eerste!" lijkt niet te werken... ;)

William

Citaat van: RobinB op 10-06-2013  21:12 uDe Brand wedstrijd zal zeer waarschijnlijk weer in de week van het Nederlandse bier zijn. Als de roerstok/ONK comité slim is plannen ze het ONK dus daarbuiten.
Het spelletje "wij waren de eerste!" lijkt niet te werken... ;)

Het is logisch dat het Brand-event met als onderdeel een Brandhobbybrouwedstrijd meelift met de week van het Nederlandse bier. Vorig jaar hebben we gezien dat alleen een hobbybrouwwedstrijd te weinig mensen op de been brengt. Dit jaar was het door de combinatie met andere activiteiten veel drukker en gezelliger. Als er dan in hetzelfde weekend geen ONK is zullen er waarschijnlijk alleen maar meer hobbybrouwers op de Brand-wedstrijd afkomen.

Wel oppassen dat het ONK niet te dicht op het OBBK zit.

Als het even kan doe ik aan zowel ONK, Brandwedstrijd als OBBK mee.

RobinB

Citaat van: William op 10-06-2013  21:36 uHet is logisch dat het Brand-event met als onderdeel een Brandhobbybrouwedstrijd meelift met de week van het Nederlandse bier. Vorig jaar hebben we gezien dat alleen een hobbybrouwwedstrijd te weinig mensen op de been brengt. Dit jaar was het door de combinatie met andere activiteiten veel drukker en gezelliger. Als er dan in hetzelfde weekend geen ONK is zullen er waarschijnlijk alleen maar meer hobbybrouwers op de Brand-wedstrijd afkomen.
Great minds think (drink?) alike! ;D

CiteerWel oppassen dat het ONK niet te dicht op het OBBK zit.

Als het even kan doe ik aan zowel ONK, Brandwedstrijd als OBBK mee.
Goede aanvulling, maar het OBBK is toch pas in september?
Midden juni kan dan nog best mijns inziens, ook betere kans op lekker(der) weer. :)

William

Citaat van: RobinB op 10-06-2013  21:47 uMidden juni kan dan nog best mijns inziens, ook betere kans op lekker(der) weer. :)

Zolang het maar buiten de vakanties valt.

Herman

Je zit met het ONK altijd met pinksteren en de zomervakantie. Traditioneel is het een evenement dat net voor de zomer gehouden wordt, mag van mij ook zo blijven. Soms kan ik niet, pech.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.