Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Knie, nylon, slangpilaar, 8 mm  (gelezen 1745 keer)

Offline 12345

• Super lid
  • Land: nl
  • Bier brouwen. Je bent nooit uitgeleerd.
Knie, nylon, slangpilaar, 8 mm
« Gepost op: 20-03-2013 12:45 u »
Heeft er misschien iemand ergens een nylon/POM knietje liggen om slangen overheen te schuiven, met een inwendige doorsnede van 8 mm? (meestal zijn ze 10 mm).

Ik weet dat ik ze bij het Amerikaantje bij Maastricht en Luik kan krijgen, maar dat is wel erg ver weg voor mij. Misschien kan ik ze ook via het web laten opsturen (slechts 1,30) maar dat is dan meteen weer kassa qua verzendkosten.

Als iemand er een over heeft en die af wil staan, dan heel graag. Ik betaal de postzegel (kan toch gewoon in een envelop?) en de overeen te komen prijs voor het knietje.

Alvast bedankt!

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de onderstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline 12345

• Super lid
  • Land: nl
  • Bier brouwen. Je bent nooit uitgeleerd.
Re: Knie, nylon, slangpilaar, 8 mm
« Reactie #1 Gepost op: 21-03-2013 19:14 u »
Inmiddels ben ik overgestapt naar 10 mm, dat is normaal en makkelijk te krijgen. Dus dit topic mag gesloten worden wat mij betreft.

Tags: