Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Hi allemaal!  (gelezen 15231 keer)

Offline arluijen

• Super lid
  • Land: nl
  • Tegen een touw kun je niet duwen.
Re: Hi allemaal!
« Reactie #50 Gepost op: 26-03-2013 13:20 u »
Het bedrijf van mijn vrouw gebruikt die flessen. Je levert ze dan gewoon niet terug in. Dan kost het alleen het statiegeld.
Ze zijn natuurlijk sowieso voedselveilig, aangezien er drinkwater uit wordt getapt. Je haalt er de standaard dop af en stopt er een rubber stop met waterslot in.
Luchtdoorlaatbaarheid kan ik heel slecht beoordelen. Het zit bij mij maximaal twee weken in deze vaten. Als het langer moet gebruik ik een glazen mandfles.

Precies, zo zou ik het ook willen aanpakken. Maar mijn vrouw heeft niet zo'n bedrijf met flessen en ik ook niet. Hmmm, toch maar eens Marktplaats afstruinen.

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de onderstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline fwouters

• Vol lid
  • Land: nl
  • Opener over bier
    • Opener bier
Re: Hi allemaal!
« Reactie #51 Gepost op: 26-03-2013 15:00 u »
Tsja dan zit er inderdaad niets anders op. Ze komen wel weer eens voorbij op Marktplaats verwacht ik.
Of eens informeren bij de plaatselijke waterleverancier voor overjarige modellen of zo? Mijn flessen zijn van Viteau.

Tags: