Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Gespot op Ebay Iwaki MD 20R  (gelezen 4855 keer)

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Caspar

• Super lid
  • Land: nl
  • Back in business!
Re: Gespot op Ebay Iwaki MD 20R
« Reactie #1 Gepost op: 01-03-2013 09:58 u »
Mooie prijs, zeker als ie nieuw is!

Offline Pim

• De Roerstok
  • Super lid
  • Er is geen mooier Hol........ ....dan alcoHol !
« Reactie #2 Gepost op: 01-03-2013 15:48 u »
Even opletten... het betreft hier een bieding die nog 9 dagen loopt. Vaak schiet tegen het aflopen van de biedingsperiode de prijs enorm omhoog. Bepaal je maximum en zet dat in, bij voorkeur nét voor het aflopen van de bieding. Zo heb ik mijn Dual Head MD15 gescoord.

Offline seed7

• Beheerder
  • Super lid
    • Moaneschien
« Reactie #3 Gepost op: 01-03-2013 16:35 u »
zet dat in, bij voorkeur nét voor het aflopen van de bieding

Heeft inderdaad vaak meer met timing (of een goede '(ro)bot') te maken dan met echt bieden. Zou op E-bay veel leuker zijn als ze de veiling duur altijd nog 5 minuten na het laatste bod laten doorlopen, in plaats van er een wedstrijd op tijd van te maken.

s7.

Offline Pim

• De Roerstok
  • Super lid
« Reactie #4 Gepost op: 01-03-2013 16:55 u »
Zou op E-bay veel leuker zijn als ze de veiling duur altijd nog 5 minuten na het laatste bod laten doorlopen, in plaats van er een wedstrijd op tijd van te maken.
Dat is waarschijnlijk goed voor de verkopers maar ik zit meestal aan de kopende kant dus vind het wel best   >:D

Offline Busters

• Junior lid
  • **
  • Hey Ho Lets Go

Offline Pim

• De Roerstok
  • Super lid
« Reactie #6 Gepost op: 11-03-2013 13:47 u »
Heeft uiteindelijk € 107,50 opgebracht.

Offline JAS

• Junior lid
  • **
« Reactie #7 Gepost op: 18-06-2015 13:49 u »
Een oud draadje, maar ik pak hem weer even op:
Zojuist zitten zoeken op ebay voor een Iwaki pomp, en daar kwam ik er weer eentje tegen. Prijs lijkt me bijna te mooi om waar te zijn:

http://www.ebay.nl/itm/Pompa-Magnetica-IWAKI-MD20RZ1-100Vac-50-60Hz-10-11-l-Min-20W-/121579413653?pt=LH_DefaultDomain_101&hash=item1c4eb2a095

Nu is hij dus wel tweedehands, en staat er in het italiaans bij: ''KLEINE krassen en PAINT GERUĎNEERD IN SOMMIGE punt, maar werkt perfect''

Ik denk dan: zolang hij nog goed werkt, maakt het me niet zo uit als ze er niet zo mooi meer uitzien. Adviseren jullie om zoiets te kopen?
Of is de kans te groot dat hij te verkekt of vies is van binnen dat je dat niet echt meer kan gebruiken? Of zou een warme loog-spoeling niet wonderen kunnen doen?

Ik hoor het wel!

Offline Sander van Dijk

• Super lid
  • Als je je glas op z'n kop houdt... is tie leeg!
« Reactie #8 Gepost op: 18-06-2015 13:57 u »
Een oud draadje, maar ik pak hem weer even op:
Zojuist zitten zoeken op ebay voor een Iwaki pomp, en daar kwam ik er weer eentje tegen. Prijs lijkt me bijna te mooi om waar te zijn:

http://www.ebay.nl/itm/Pompa-Magnetica-IWAKI-MD20RZ1-100Vac-50-60Hz-10-11-l-Min-20W-/121579413653?pt=LH_DefaultDomain_101&hash=item1c4eb2a095

Nu is hij dus wel tweedehands, en staat er in het italiaans bij: ''KLEINE krassen en PAINT GERUĎNEERD IN SOMMIGE punt, maar werkt perfect''

Ik denk dan: zolang hij nog goed werkt, maakt het me niet zo uit als ze er niet zo mooi meer uitzien. Adviseren jullie om zoiets te kopen?
Of is de kans te groot dat hij te verkekt of vies is van binnen dat je dat niet echt meer kan gebruiken? Of zou een warme loog-spoeling niet wonderen kunnen doen?

Ik hoor het wel!

Hij is 100 V, dus je moet de stroom uit het stopcontact nog reduceren naar 100 V, maar daar zal op Ebay wel wat voor te vinden zijn wat niet al teveel kost.

Offline Thamerdal

• ABV De Bierkaai
  • Super lid
  • Zo kan 't ook
    • Thamersch
« Reactie #9 Gepost op: 18-06-2015 14:12 u »

Hij is 100 V, dus je moet de stroom uit het stopcontact nog reduceren naar 100 V, maar daar zal op Ebay wel wat voor te vinden zijn wat niet al teveel kost.

+ 20 euro verzendkosten

Offline EvdBroek

• Super lid
  • Selissen Bier
« Reactie #10 Gepost op: 18-06-2015 15:21 u »
De vraag is ook waar de pomp voor gebruikt is...

Offline JAS

• Junior lid
  • **
« Reactie #11 Gepost op: 18-06-2015 17:37 u »
Mhhh dat had ik even over het hoofd gezien dat hij 100 V is. Vind het niet zo aantrekkelijk om dan weer iets anders nodig te hebben om dit voltage om te zetten.
En inderdaad ook een gok waarvoor hij gebruikt is.

Ik probeer toch nog even door te zoeken naar een andere verkoper.

Tags: