Nederlands Cafe Gids

Gestart door patto1ro, 21-02-2005 14:46 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

patto1ro

Omdat Tim Webb geen nieuwe Nederlands cafe gids maakt, heb ik dat zelf gedaan.

Het is nog steeds en beetje in het opbouw. Komentaar gewenst.

http://www.xs4all.nl/~patto1ro/hollpubs.htm


Ron.

MO

Beste Ron,

Wij hebben al eens eerder gemaild toen jouw pagina mij opviel tijdens mijn voorbereidingen van een presentatie over Bockbier. Sorry dat ik na een paar mailtjes niet meer van me heb laten horen, maar een dag telt maar 24 uur...

Ik kan uren lezen op jouw site. Het is allemaal niet heel overzichtelijk, maar uiteindelijk ben je een schat van informatie rijker. Dit geldt net zo goed voor je cafe overzichten. Het boekje ziet er wat leuker uit moet ik zeggen (het boekje van PINT dan, is dat wat jij bedoelt?).PINT heeft zijn leden verzocht te assisteren bij het verzorgen van een update, ik hoop dat die er snel komt.

Ik ken alle steden niet zo goed als jij (ik neem aan dat je alle cafés zelf heb bezocht?), maar zover ik kon beoordelen zijn Oss, Alkmaar en Den Bosch compleet.

Misschien is (een link naar) een kaartje waar het café precies gelegen is nog een tip.

Caspar

Hoi Ron,

De biercafe's van Amersfoort staan er ook netjes tussen (al is de opmschrijving wat beknopt). Ik kan trouwens wel even drie foto'tjes voor je maken... Mocht je geinteresseerd zijn, stuur me maar een PB'tje met instructies.

Groetjes Cas.

patto1ro

Dat zou heel leuk zijn. Kan je de fotos  gewoon als een attachment op deze forum zetten?

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.