Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Oud topic terug vinden  (gelezen 3599 keer)

Offline Roelof

• Super lid
  • Land: nl
  • Brouwerij Duvelsver.
    • Wortketel
Oud topic terug vinden
« Gepost op: 08-05-2014 16:32 u »
Hoi mede brouwers. Ik ben op zoek naar een topic over een schakelkast verwarming van , ik dacht 50 Watt, met ingebouwde ventilator voor een vergisting kast.
Ik kan het nergens terug vinden. Dit overkomt mij wel vaker. Is er ook een mogelijkheid om een topic wat mijn interesse gewekt heeft te selecteren zodat ik het later makkelijker kan terug vinden? 

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline seed7

• Beheerder
  • Super lid
    • Moaneschien
Re: Oud topic terug vinden.
« Reactie #1 Gepost op: 08-05-2014 17:37 u »
Als je het via de zoekfunctie niet kunt vinden, gebruik dan google en zet in je query "site:hobbybrouwen.nl" Is de eerste draad in het resultaat wat je zoekt?

Ingo

Offline Jacques

• Hoofdbeheerder
  • Super lid
  • Brouw ze, roer ze en Proost!
    • Hobbybrouwen.nl
Re: Oud topic terug vinden
« Reactie #2 Gepost op: 09-05-2014 00:09 u »
Zo iets hebben we wel gehad maar deze modificatie wordt niet meer ondersteunt door de versie van de software die nu gebruikt wordt.
Ben er ook niet meer achteraan gegaan omdat je natuurlijk ook via je browser bladwijzers kunt aanmaken.

Offline Roelof

• Super lid
  • Brouwerij Duvelsver.
    • Wortketel
Re: Oud topic terug vinden.
« Reactie #3 Gepost op: 09-05-2014 15:43 u »
Als je het via de zoekfunctie niet kunt vinden, gebruik dan google en zet in je query "site:hobbybrouwen.nl" Is de eerste draad in het resultaat wat je zoekt?

Ingo
Nog niet gevonden :'(, Ik weet ook niet meer of het wel schakelkast werd genoemd. En nee, het was niet de eerste draad.
We blijven proberen. In ieder geval bedankt voor de tip.

Offline Roelof

• Super lid
  • Brouwerij Duvelsver.
    • Wortketel
« Reactie #4 Gepost op: 09-05-2014 15:46 u »
Zo iets hebben we wel gehad maar deze modificatie wordt niet meer ondersteunt door de versie van de software die nu gebruikt wordt.
Ben er ook niet meer achteraan gegaan omdat je natuurlijk ook via je browser bladwijzers kunt aanmaken.
Jammer dat het niet meer ondersteunt wordt, want ik heb al , in de loop der jaren, heel wat bladwijzers verzamelt en dat is nu ook al zoeken ;D.

Offline Jacques

• Hoofdbeheerder
  • Super lid
    • Hobbybrouwen.nl
« Reactie #5 Gepost op: 09-05-2014 16:43 u »
Jammer dat het niet meer ondersteunt wordt, want ik heb al , in de loop der jaren, heel wat bladwijzers verzamelt en dat is nu ook al zoeken ;D.

Bladwijzers kun je in verschillende mappen bewaren. Het een en ander is natuurlijk wel afhankelijk van de browser die je hebt.

Offline Dirtbag

• Super lid
  • Syntax error!
« Reactie #6 Gepost op: 09-05-2014 16:50 u »
Wat op een aantal fora ook wordt gedaan is in een topic reageren met in de tekst TVP. Hierdoor kun je zoeken op je eigen berichten met TVP als zoekopdracht en dan krijg je ook een index met alles wat je ooit terug wilde vinden. (tvp = terugvindpost)
Persoonlijk vind ik het makkelijker op fora waar je een favorieten lijst kunt bijhouden. TVP posts zonder extra inhoud vind ik "storend"

mvg

db

Offline Roelof

• Super lid
  • Brouwerij Duvelsver.
    • Wortketel
« Reactie #7 Gepost op: 09-05-2014 16:51 u »
Bladwijzers kun je in verschillende mappen bewaren. Het een en ander is natuurlijk wel afhankelijk van de browser die je hebt.
Firefox, bevalt prima. Ik heb inmiddels al een map aangemaakt die heet "Hobbybrouw " , maar veel, heel veel, bladwijzers gaan over onze hobby bierbrouwen  :brouwen:.

Offline Roelof

• Super lid
  • Brouwerij Duvelsver.
    • Wortketel
« Reactie #8 Gepost op: 09-05-2014 16:56 u »
Wat op een aantal fora ook wordt gedaan is in een topic reageren met in de tekst TVP. Hierdoor kun je zoeken op je eigen berichten met TVP als zoekopdracht en dan krijg je ook een index met alles wat je ooit terug wilde vinden. (tvp = terugvindpost)
Persoonlijk vind ik het makkelijker op fora waar je een favorieten lijst kunt bijhouden. TVP posts zonder extra inhoud vind ik "storend"

mvg

db
Laten we dat alstublieft niet doen, volgens mij, wat jij ook zegt, werkt dit erg vervuilend.

Offline Roelof

• Super lid
  • Brouwerij Duvelsver.
    • Wortketel
« Reactie #9 Gepost op: 09-05-2014 17:06 u »

mvg

db
Toch nog aan de slag Jacques? ;D  Als het erg veel werk is, dan gaan we gewoon met de bladwijzers aan de gang hoor.

Offline Jacques

• Hoofdbeheerder
  • Super lid
    • Hobbybrouwen.nl
« Reactie #10 Gepost op: 09-05-2014 17:13 u »
Toch nog aan de slag Jacques? ;D  Als het erg veel werk is, dan gaan we gewoon met de bladwijzers aan de gang hoor.

Net nog een keer gekeken maar een dergelijke mod is niet beschikbaar.

We hebben hier op het forum een mooi alternatief en die heten tags. Leden kunnen beheerders vragen een topic te voorzien van een tag.

Offline Roelof

• Super lid
  • Brouwerij Duvelsver.
    • Wortketel
« Reactie #11 Gepost op: 09-05-2014 17:38 u »
Net nog een keer gekeken maar een dergelijke mod is niet beschikbaar.

We hebben hier op het forum een mooi alternatief en die heten tags. Leden kunnen beheerders vragen een topic te voorzien van een tag.
Als we dat massaal gaan doen, wordt dat ook niet storend?

Offline seed7

• Beheerder
  • Super lid
    • Moaneschien
« Reactie #12 Gepost op: 09-05-2014 18:21 u »
Je hebt een schakelkastverwarming zoals Superbeun die gebruikt, of een schakelkast heteluchtverwarming (o.a. bij Conrad te vinden). Die laatste heeft een ingebouwde ventilator en is prijzig,

Ingo

Offline Jacques

• Hoofdbeheerder
  • Super lid
    • Hobbybrouwen.nl
« Reactie #13 Gepost op: 09-05-2014 18:31 u »
Als we dat massaal gaan doen, wordt dat ook niet storend?

Dat is ter beoordeling van de beheerders. Er zijn nu al veel tags.

Overigens kun je bij Firefox submappen maken van de bladwijzers.

Offline Roelof

• Super lid
  • Brouwerij Duvelsver.
    • Wortketel
« Reactie #14 Gepost op: 09-05-2014 19:14 u »
Dat is ter beoordeling van de beheerders. Er zijn nu al veel tags.

Overigens kun je bij Firefox submappen maken van de bladwijzers.
Klopt, maar ik heb al veel submappen die beginnen met met woord Bier. :) :)

Offline Jacques

• Hoofdbeheerder
  • Super lid
    • Hobbybrouwen.nl
« Reactie #15 Gepost op: 10-05-2014 10:30 u »
Klopt, maar ik heb al veel submappen die beginnen met met woord Bier. :) :)

Dat is natuurlijk een kwestie van organiseren...

Tags: