RVS pan

Gestart door ym, 13-02-2013 17:05 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ym

Even een basic vraagje als het mag. Na wat eerste brouwsels gedaan te hebben met blikken ben ik nu aan het plannen om met extracten & verder aan de slag te gaan. Punt 1 is een brouwpan. De pannen van professionele winkels vind ik nogal aan de prijs, dus dacht op marktplaats op zoek te gaan naar een grote RVS pan, maar ik weet niet zo goed waar op te letten, tips? Weet iemand wat goede, maar prijsbewuste pannen zijn? Ook vroeg ik me af wat zo'n beetje de maximum maat is wat op een normaal gasfornuis te gebruiken is?

heijligers

Waarom geen geëmailleerde pannen? Zelf gebruik ik 2 weckketels van 27 liter. Goedkoop te verkrijgen via marktplaats en vaak ook vindbaar bij moeders op zolder. Ik had twee pannen voor € 30,- geloof ik.
Die zijn prima te verwarmen op de 3,x kW wokbrander op ons fornuis.

sander_123

Wij maischen met een 70 liter pan van deze ebaywinkel (http://www.ebay.de/sch/catering-portal/m.html )op het gasfornuis.

Koken doen we op een losse propaanbrander.

Volgens mij kun je tot 30-35 liter nog aan de kook krijgen op een huis-tuin-en-keuken-gasfornuis.

Dorstige Alexander

Citaat van: sander_123 op 13-02-2013  17:38 uWij maischen met een 70 liter pan van deze ebaywinkel (http://www.ebay.de/sch/catering-portal/m.html )op het gasfornuis.

Koken doen we op een losse propaanbrander.

Volgens mij kun je tot 30-35 liter nog aan de kook krijgen op een huis-tuin-en-keuken-gasfornuis.

Hoeveel was de verzending?

Canis Lupus

De verzending is 10,90 euro.
Ik heb zelf net vandaag een 33 liter pan binnengekregen van hun.
Die pannen worden bij opbod verkocht, ik heb voor de pan 34,60 betaald, heb 'm dus thuis voor in totaal 45,50.

Groet

RobinB

Ik heb ook zo een van 21 l. Op zich een mooie pan, maar doordat de bodem dun en niet perfect vlak is wil hij bij weinig vulling nog wel wat "dansen" op mijn keramisch fornuis. Bij gas zal dit niet zo spelen.

Cisdevésser


CiteerIk heb zelf net vandaag een 33 liter pan binnengekregen van hun.
Die pannen worden bij opbod verkocht, ik heb voor de pan 34,60 betaald, heb 'm dus thuis voor in totaal 45,50.

Verzenden ze ook naar Nederland ?
Op deze site staat alleen Duitsland en Oosterijk

Canis Lupus

Ik heb die vraag gesteld aan de verkoper, die zei dat dit geen probleem was.
Mijn pan is gisteren verstuurd en vanmiddag al binnen gekregen.


ym

Al veel goede tips tot nu toe, dank. Ik ga zeker even bij die ebay shop kijken. Nog meer ideeën?

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.